|
צחוקיה לכולם (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מורן יש כתבה ברייטינג של איזה 6 עמודים על המורדים
יעני כתבת השער
ובשער יש את מיה
בלבוש סקסי
ורשום למטה
בת כמה את בכלל ?
כדי לקרוא, חחח, מדברים על זה שזה לא מתאים לילדים
והיא לא הולכת עם חזיה
תזכיר לי מתי זה ?
:) |
|
|
| Scorchio |
העיקר רועי כל הזמן אומר לי שמטרו יותר טוב מהתיכון שלנו.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע סופניייייי
הייתי מת לראות כזה דבר
חחחחחחח תיקים מלאים בחרא.
מי הטמבל שמשאיר את התיק שלו על הריצפה.
בקיצור
יום אחד נכנסתי לשירותים בשביל להשתין, ואני כזה קולט פתאום על הפלסטיק של האסלה גוש חרא באורך של איזה 30 סנטימטר
ככה שחור שרוף ענננקקקקק
יא אללללההה מסכן הערבי שהיה צריך לנקות את זה... |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פעם אחת בטיול שנתי לפני שלוש שנים ככה אז חבר שלי ניכנס לחרבן באמצע הלילה בקיצר הוא ניתקע בלי נייר טואלט והיו כאלה שישנו והיו כאלה שעשו דברים (לייק מי) בקיצרר לא היה אף אחד שיכול לעזור לו
קיצר הוא הוריד תגרביים והתחיל לנגב תתחת איתם בבוקר אנחנו קמים כזה רואים גוש כזה בלתי מזוהה של בגדים עם חרא עד היום אנחנו צוחקים עליו
ועוד סיפור לפני 4 שנים ככה חבר שלי שיחרר יונה באמצע שיעור קיצר יצא לו גם גוש קטן כזה באמצע קיצר הלך לשירותים זרק תתחתונים והלך כל היום בלי תחתונים מיסכן ואללה אני מרחם עליו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שנייה אחי אני בדיוק קורא !
ואני מחר חייב לבוא לבלוקבאסטר בכל מקרה
למה יש לי סרט להחזיר
דווקא סרט חזק מצחיק רצח !
"קטע מהסרטים"
...
מתי אתה עובד ? |
אני עובד מ 5 עד הסגירה
תבוא מתי שבא לך...
שלא ישעמם
דרך אגב... היית אומר לי הייתי מביא לך את הסרט למחשב... זה הסרט שאריק לקח למוש והביא לי :D
אם עוד מישהו רוצה לקפוץ הוא יותר ממוזמן
שלא ישעמם!! :)
| quote: | Originally posted by luckystrike
איזה קרועים !!!!!!!
איזה גועל אחי ! מזכיר לי פרק מהמורדים שפאבלו
שיחק עם האסלה וגרם להצפה בחרא של כל השכבה !
(מה אני אומר אלוהים ?????!?!?! אאאאהההההה)
|
סיפרתי על זה לידידה שלי והיא אמרה לי שזה קרה במורדים גם
אז אני עושה לה מה זה הסידרה החרא (דו משמעות) הזאת!? :)
| quote: | Originally posted by Scorchio
העיקר רועי כל הזמן אומר לי שמטרו יותר טוב מהתיכון שלנו.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קטע סופניייייי
הייתי מת לראות כזה דבר
חחחחחחח תיקים מלאים בחרא.
מי הטמבל שמשאיר את התיק שלו על הריצפה.
בקיצור
יום אחד נכנסתי לשירותים בשביל להשתין, ואני כזה קולט פתאום על הפלסטיק של האסלה גוש חרא באורך של איזה 30 סנטימטר
ככה שחור שרוף ענננקקקקק
יא אללללההה מסכן הערבי שהיה צריך לנקות את זה... |
אף אחד לא אמר שמטרו יותר טוב...
אנחנו חרא (דו משמעות עוד פעם) של בית ספר :D
וצח... אתה טוען שאתה בעצם ערבי!?
לא ידעתי ... ;)
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פעם אחת בטיול שנתי לפני שלוש שנים ככה אז חבר שלי ניכנס לחרבן באמצע הלילה בקיצר הוא ניתקע בלי נייר טואלט והיו כאלה שישנו והיו כאלה שעשו דברים (לייק מי) בקיצרר לא היה אף אחד שיכול לעזור לו
קיצר הוא הוריד תגרביים והתחיל לנגב תתחת איתם בבוקר אנחנו קמים כזה רואים גוש כזה בלתי מזוהה של בגדים עם חרא עד היום אנחנו צוחקים עליו
ועוד סיפור לפני 4 שנים ככה חבר שלי שיחרר יונה באמצע שיעור קיצר יצא לו גם גוש קטן כזה באמצע קיצר הלך לשירותים זרק תתחתונים והלך כל היום בלי תחתונים מיסכן ואללה אני מרחם עליו |
אתה מגעיל אותי בא לי להקיא עליך... בעעעעעעעעעעעעעע
איזה ילדים חולי נפש יא רבאק
דרך אגב... רק היום ואתמול שמתי לב איזה בית ספר מפוצץ ביצורים יש לי
זה פשוט מדהים
כל פינה שתסתכל תראה איזה מפלצת!!!!
היה היום איזה אחד שהסתובב לי בבית ספר עם איזה צ'לו או אנערף
סוחב את זה על הגב שלו... וזה גדול פי 3 וחצי ממנו
איזה צחוקים זה!!! |
|
|
| NaOren |
פרסי אוכל במסעדה ובסוף הארוחה מקבל חשבון על סך
49.99 ש"ח.
הוא מוציא מהארנק שטר של 50 ש"ח ומשלם. אחרי חצי שעה המלצר רואה כי הפרסי עדיין יושב והוא שואל אותו מה קרה אז הפרסי אומר שהוא ממתין לעודף.
המלצר מתנצל וחוזר עם צלוחית ובה אגורה, סוכריה וקונדום.
הפרסי לוקח את האגורה אוכל את הסוכריה ושואל למה קונדום
אז המלצר עונה לו: " שלא תתרבו..." |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחח
חמוד אורן |
|
|
| Flotser |
חחחחחחחחח
טוב
:stongue: :stongue: |
|
|
| Scorchio |
שלגיה מתיישבת לפינוקיו על האף ואומרת לו
"עכשיו תתחיל לשקר..." |
|
|
| luckystrike |
רועי אחי הגעתי לבלוקבטסטר רק באחת בלילה סעמ'ק ...
נראה לי שילמתי יום נוסף על זה ...
למרות שעוד היו שם אנשים - יש לך מושג מתי עושים את הספירה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי אחי הגעתי לבלוקבטסטר רק באחת בלילה סעמ'ק ...
נראה לי שילמתי יום נוסף על זה ...
למרות שעוד היו שם אנשים - יש לך מושג מתי עושים את הספירה ? |
אתה שרוט
אמרתי לך עד 12...
מאיפה לי לדעת... אני כולה שמרתי שם :D |
|
|
| nesher |
http://www.gamedesigner.net/news.phtml?id=41
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|