return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
הזה עם איך בוחרים שם לסיני ענק!!!!!!!!!!1

גם הערבים נחמד
Scorchio
ואללה פעם איזה ילד אחד מהכיתה שלי דפק חירבון במכנסיים באמצע בית ספר
וששאלנו אותו למה הוא עשה את זה הוא ענה:
"מה היינו באמצע מבחן והמורה לא הייתה נותנת לי לצאת"

:)
:)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה פעם איזה ילד אחד מהכיתה שלי דפק חירבון במכנסיים באמצע בית ספר
וששאלנו אותו למה הוא עשה את זה הוא ענה:
"מה היינו באמצע מבחן והמורה לא הייתה נותנת לי לצאת"

:)
:)



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:
yahel222
טוב אז תשמעו סיפור על אחת.....רסמי אחת מהמפגרות בארץ
היא עושה לחבר שלי:

איזה צירוף מקרים מוזר זה שרבין נרצח בככר רבין !!!!!!!!
עד כדי כך מטומטמת..... !
Ariels
quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה פעם איזה ילד אחד מהכיתה שלי דפק חירבון במכנסיים באמצע בית ספר
וששאלנו אותו למה הוא עשה את זה הוא ענה:
"מה היינו באמצע מבחן והמורה לא הייתה נותנת לי לצאת"

:)
:)


בכתה ז' רציתי לצאת לקנח את האף בשרותים והמורה למתמטיקה לא נתנה לי לצאת לקנח את האף אז התחלתי להוציא את הנזלת ולמרוח אותה על השולחן ואז היא שלחה אותי להרשם אז הלכתי וקינחתי את האף ובאתי למנהל וסיפרתי לו מה קרה אז הוא בא לכתה והתחיל לצרוח על המורה שהיא סתומה וכאלה
Ariels
אחד בא לשני בגטו ואומר לו: גם אתה יהודי ?!!? אז השני אומר לו
לא ! אני שריף

יש לי חבר (יובל) שהיה במסע לפולין והיה להם משעמם תחת באושוויץ אז הם התישבו ליד השער והתחילו לספר בדיחות שואה
?!!?!!? אתם קולטים ?!!?!!? לספר בדיחות שואה במחנה השמדה
eXeTik
quote:
Originally posted by Dj Moriano


יש לי דבר פי עשר יותר מצחיק מכל מה שרשמת ומזה כולם צוחקים מגיל ועד הילד הכי אדיש פה.....


היקצר זוכרים שסיפרתי לכם על הילד שחירבן במכנסיים??!!
לא משנה מה שאני מספר עכשיו זה על אותו אחד....

הסתובבנו ואז חבר שלי אומר לחבר שלי אחר קבל קבל איזה קטעים....

הילד בא לזה שחירבן מתקרב אליו מסתכל עליו ומפחיד אותו עם העיניים כזה..
בא מוציא ת'זין ומתחיל להשתין עליו....

אני לא יודע אם הבנתם אבל הוא השתין עליו באמצע כיכר דה שליט (כיכר דיי (מרכזית בהרצליה פיתוח


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!
מה הסיפור עם החירבון?!
MoSH_MaN
איתן יש לך חברים מוזרים!


אני בטוח שבסוף הם יצאו הומואים!
Hell_Copter
חחחחחחח ראסמי מוש צודק!!!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איתן יש לך חברים מוזרים!


אני בטוח שבסוף הם יצאו הומואים!



מוש זה אותו אחד, זה חבר אחד מוזר.....

וexetik
אני כל הזמן שוכח איך קוראים לך....


לא משנה הסיפור עם החירבון הולך ככה

היינו בקניון רמת אביב בכתה ז' והלכנו מאחורה באיזה 12-1 בלילה כדיי לעשן (זאת הייתה הפעם הראשונה של רובנו) הקיצר אנחנו מעשנים
חבר שלי זה שחירבן בא ביציאה אני צריך לשירותים אז אמרנו לו לך לשיחים
בדיוק עוד שני חברים שלי הלכו גם להשתין....
הוא אמר עזבו לא משנה עוד מעט נלך לקניון.
הקיצר הוא אומר שהוא צריך לחרבן ודוחף את היד לתחת שלו
אנחנו לא מבינים למה אבל ממשיכים כרגיל
אנחנו שמים לב שהוא מתחיל להסריח אבל ממש להסריח
ואז בצחוק אמרנו לו י'מסריח חירבנת במכנסיים??!!
והוא לא ענה....
אנחנו קלטנו אותו מרים שקית אז חשבנו שהוא יחרבן בשקית
כי לא נתנו לנו להכנס דרך השער היה אפשר דרך הסופר אבל גילנו את זה רק אחרי זה... אנחנו נכנסנו לסופר והוא נשאר מאחורה אז אמרנו לא
נפריע לו ניתן לא לחרבן (בינתיים קנינו מסטיקים כדיי שההורים לא ידעו שעשנו היי לחוצי לאללה) אני שמתי לב שלוקח לו זמן אז הלכתי לראות מה קורה איתו פתאום אני קולט אותו מנגב עם השקית שהוא הרים את היד שלו שהייתה מלאה בחרא..... ואז קלטתי שהוא חירבן במכנסיים... ואז אמרתי לחברים שלי (זה היה ממש מצחיק אי אפשר לשמור על זה בשקט) ואז שמרנו את זה בסוד איזה שנה ורק אז סיפרנו לכולם.....



זה יצא ארוך.....:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

Ariels
פעם לוויתי מישהי הביתה ואכלתי משהו רקוב קיצור אני דופק נאד רטוב ומזה מסריח אבל בצורה מטורפת

פתאום התחלתי ללכת מהר כדי שהיא לא תשים לב לריח
ואז שהיא הלכה לבית חיפשתי מקום לחרבן והיא גרה ממש ליד הכביש ואין איפה לחרבן ואני מחפש בנרות
קיצור מצאתי בסוף איזה בור ביוב פתוח ונכנסתי פנימה וירדתי ככה בסולם עד שהראש שלי היה בפנים קיצור היה עד הקרקעית איזה 2 מטר אז הורדתי מכנסים ודפקתי חירבון אווירי לתוך הביוב

קיצור שגמרתי עליתי על אוטובוס הביתה ונראה לי שהאנשים באוטובוס מתו מהריח או משהו כזה הם בטח עדין בטראומה מהריח
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Ariels
פעם לוויתי מישהי הביתה ואכלתי משהו רקוב קיצור אני דופק נאד רטוב ומזה מסריח אבל בצורה מטורפת

פתאום התחלתי ללכת מהר כדי שהיא לא תשים לב לריח
ואז שהיא הלכה לבית חיפשתי מקום לחרבן והיא גרה ממש ליד הכביש ואין איפה לחרבן ואני מחפש בנרות
קיצור מצאתי בסוף איזה בור ביוב פתוח ונכנסתי פנימה וירדתי ככה בסולם עד שהראש שלי היה בפנים קיצור היה עד הקרקעית איזה 2 מטר אז הורדתי מכנסים ודפקתי חירבון אווירי לתוך הביוב

קיצור שגמרתי עליתי על אוטובוס הביתה ונראה לי שהאנשים באוטובוס מתו מהריח או משהו כזה הם בטח עדין בטראומה מהריח


חהחהחהחהחהחהחההחהחהחהחהחחה:p :p :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement