return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
צחוקיה לכולם
View this Thread in Original format
Hell_Copter
לאור הבקשות הנה הט'רד נפתח מחדש
ואני מעריך שהוא יהפוך לסטיקי בקרוב כמו פעם

בוא נמשיך את הצחוקים כמו שהיה בימים הטובים לפני הנפילה!!
SimonP
טוב אז יאללה :) הנה כמה שסיפרו אתמול בערב כשכולם כבר היו הפוכים :)

(הנה 2 שגיל אמור לאהוב)
זבוב ופילה מתחתנים. בליל הכלולות הזבוב מפתה את הפילה ואחרי שהיא מסכימה הוא מוריד את המכנסיים וניגש לאחוריה של הפילה. אקיצר ההוא מזיין אותה פתאום נופל אגוז קוקוס על הראש של הפילה. אז הפילה צועקת "אהההההההההההה" אז הזבוב שואל "להוציא קצת?"

זבוב ופילה רצים במדבר, פתאום הזבוב מסתובב ועושה לפיל "קבל כמה אבק אנחנו עושים!!"

:D
SimonP
ועוד אחת :D

עיוור אחד יושב בליל הסדר וממשש מצה, פתאום הוא קם וצועק "מי כתב את השטויות האלה!?" :D :D :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter

ואני מעריך שהוא יהפוך לסטיקי בקרוב כמו פעם



שמע אני לא חושב שצריך להפוך אותו לסטיקי בגלל כמה סיבות:

1.זה לא כזה נושא חשוב ,לדעתי כן צריך להשאר הסטיקי של האמנים

2.כי זה במילא לא יעלם ואנשים עדיין ימשיכו לכתוב בדיחות...
Hell_Copter
יש בזה משהו... חפיף

שרון בוש ויאסר עראפת טסים במטוס
פתאום הטייס אומר להם שהם מאבדים גובה וצריך לזרוק דברים מהמטוס
הם עוברים מעל ארצות הברית ובוש זורק רובה ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל ישראל ושרון זורק אקדח ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל לרשות הפלשתינית ועראפת זורק רימון ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך כל אחד חוזר לארץ שלו
בוש רואה ילד קטן בוכה ברחוב אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו הסתכלתי לשמיים ונפל עליי רובה
שרון רואה ילדה קטנה בוכה ברחוב אז הוא שואל אותה מה קרה
הילדה עונה הסתכלתי לשמיים ונפל עליי אקדח
עראפת הולך ברחוב ופתאום הוא רואה ילד קטן מתפוצץ מצחוק אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו תקעתי נוד והחנות של אחמד התפוצצה
MoSH_MaN
נחמד....
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש בזה משהו... חפיף

שרון בוש ויאסר עראפת טסים במטוס
פתאום הטייס אומר להם שהם מאבדים גובה וצריך לזרוק דברים מהמטוס
הם עוברים מעל ארצות הברית ובוש זורק רובה ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל ישראל ושרון זורק אקדח ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל לרשות הפלשתינית ועראפת זורק רימון ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך כל אחד חוזר לארץ שלו
בוש רואה ילד קטן בוכה ברחוב אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו הסתכלתי לשמיים ונפל עליי רובה
שרון רואה ילדה קטנה בוכה ברחוב אז הוא שואל אותה מה קרה
הילדה עונה הסתכלתי לשמיים ונפל עליי אקדח
עראפת הולך ברחוב ופתאום הוא רואה ילד קטן מתפוצץ מצחוק אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו תקעתי נוד והחנות של אחמד התפוצצה


חחחחחחחחח
יפה אחי
:)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש בזה משהו... חפיף

שרון בוש ויאסר עראפת טסים במטוס
פתאום הטייס אומר להם שהם מאבדים גובה וצריך לזרוק דברים מהמטוס
הם עוברים מעל ארצות הברית ובוש זורק רובה ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל ישראל ושרון זורק אקדח ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך הם עוברים מעל לרשות הפלשתינית ועראפת זורק רימון ואומר יש לנו הרבה כאלה
אחר כך כל אחד חוזר לארץ שלו
בוש רואה ילד קטן בוכה ברחוב אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו הסתכלתי לשמיים ונפל עליי רובה
שרון רואה ילדה קטנה בוכה ברחוב אז הוא שואל אותה מה קרה
הילדה עונה הסתכלתי לשמיים ונפל עליי אקדח
עראפת הולך ברחוב ופתאום הוא רואה ילד קטן מתפוצץ מצחוק אז הוא שואל אותו מה קרה
הילד עונה לו תקעתי נוד והחנות של אחמד התפוצצה


יש עוד גירסה לזה ונראה לי ששלי יותר מצחיקה
זה בערך אותו הדבר, תחליף מטוס בכדור פורח
שטס מעל עיר...
אז הראשון צונח רואה מישהו בוכה בלה בלה בלה....
השני בלה בלה בלה
והשלישי עם הרימון רואה איזה אחד נקרע מצחוק אז הוא שואל אותו מה קרה
אז הוא אמר שכשהוא היה בשירותים, הוא הוריד נוד אחושילינג והבית של השכן התפוצץ :)



סיימון, באמאמאמאמאמאמא שלי אתה אחד האנשים הכי קרועים פה!!!!!!!
רצחת אותי עם העיוור!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by SimonP
טוב זבוב ופילה רצים במדבר, פתאום הזבוב מסתובב ועושה לפיל "קבל כמה אבק אנחנו עושים!!"

:D


בונאה יש את זה בספר של שלומה אבס ספר בדיחות הפילים!


זה כל כך ישןןןןןןןןןןן
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


בונאה יש את זה בספר של שלומה אבס ספר בדיחות הפילים!


זה כל כך ישןןןןןןןןןןן


אשכרא
גם את זה עם המצה סיפרו לי נראה לי שנולדתי

Dj Moriano
גם זה עם בוש שרון וערפאת יייישששששןןןןןן

פעם סיפרו את זה קלינטון ביבי וערפאת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano
גם זה עם בוש שרון וערפאת יייישששששןןןןןן

פעם סיפרו את זה קלינטון ביבי וערפאת


נכון... ככה אני מכיר את זה
אבל צריך להתאים את עצמנו להווה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 
Privacy Statement