|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| Jag brukar skylla på att jag faktiskt inte är datanörd utan musiknörd eftersom jag sitter 90% av tiden där för att kunna hitta, lyssna och diskutera musik eller hur? :) |
|
|
| reveal |
minds synsätt är ju rätt fin faktiskt :)
hmm... har dock aldrig bangat att dra ut pga datorn |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
minds synsätt är ju rätt fin faktiskt :)
hmm... har dock aldrig bangat att dra ut pga datorn |
Inte jag heller tills nu!!! Vad är det som händer??? |
|
|
| reveal |
| du kanske inte har varit datanörd tidigare och håller på att bli det nu :p |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
du kanske inte har varit datanörd tidigare och håller på att bli det nu :p |
Jag visste knappt hur man läste mail tills inte så länge sen... en helt ny värld har öppnats!!!
Ta X-dream för all hjälp!:) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Ta X-dream för all hjälp!:) |
Ja hur gick det med sidorna du fick....Har du hittat något eller...
Om inte så skicka bara ett msg på icq så löser vi detta ganska lätt......
:) :) :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Gaby
Ta X-dream för all hjälp!:) |
du förstod nog att det skulle stå TACK!...:p
Jag har inte hunnit kolla på sidorna eftersom datorn bara dog igår... men jag jobbar på det...I let u know! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
du förstod nog att det skulle stå TACK!...:p
Jag har inte hunnit kolla på sidorna eftersom datorn bara dog igår... men jag jobbar på det...I let u know! |
nänä. du menade helt klart att man ska ta x-dream för att få hjälp :p:p:p j/k |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
nänä. du menade helt klart att man ska ta x-dream för att få hjälp :p:p:p j/k |
Är jag så bra på att hjälpa er allså.....
Det är ju fint å höra.... |
|
|
| reveal |
beror ju på hur man uttalar "ta x-dream" :D
men visst, tack återigen för låtarna :) |
|
|
| Gaby |
| Tolka det hur man vill men X-dream är ju bäst!!! |
|
|
| mindshooter |
Kolla gärna in http://hem.passagen.se/mindshooter/
det är mitt Webdesigns-project som jag just avslutat. :)
Hoppas på MVG....
Allt är gjort i notepad *suck*
Ska bara ändra min Style Sheet nu så att länkarna inte blir lila när man trycker på dom...sen är den klar....kolla den :) |
|
|
|
|