|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
jaha... o nu vill ni såklart att nån ska säga "vaddå, berätta!!"...
vaddå, berätta!! :p |
|
|
| Endre |
postar en tråd på måndag, hihi :D
|
|
|
| dj_hysterix |
| hihihihi ..jag vet oxå ! ..JAG JAG JAG JAG ...BARA _JAAAG_ VET :p :crazy: :D :crazy: :tongue2 :happy2: :D :p |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| för jag är liyte fuller.. :):eyespop: |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
för jag är liyte fuller.. :):eyespop: |
hade varit ruskigt glad om man hade fått sova ut oxå när man e lite fuller =) jäääla katt asså.. va han nu hmm.. 14 veckor..tror jag =) och inte ett enda rätt nånstans asså.. får dyngspö klockan 9 på morronen så sgäer han "MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT" haha |
|
|
| x-dream |
| Känner igen de där MiB mina katter vart likadana när jag hade dom oxå....Busa som fan på morgonen när dom skulle ha mat...:D :D |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by x-dream
Känner igen de där MiB mina katter vart likadana när jag hade dom oxå....Busa som fan på morgonen när dom skulle ha mat...:D :D |
fan va sugen man blir på å skaffa katt nu, mysigaste djuret man kan ha asoo :) |
|
|
| reveal |
| varit o lirat poker med några kompisar ;) |
|
|
| mindshooter |
| får mina design-orgier och då kan jag inte sova....kommer en ny sig snart! :D *hoppas att nån bryr sig* |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by mindshooter
får mina design-orgier och då kan jag inte sova....kommer en ny sig snart! :D *hoppas att nån bryr sig* |
Samma här!
Håller på å gör lite loggos som ja tänkte trycka på nån tröja lr nått. :)

 |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by reveal
varit o lirat poker med några kompisar ;) |
Åhh! En kort spelare. :D
Brukar inte spela poker så ofta, spelar mest Chicago.
Nått som du oxo brukar spela? |
|
|
|
|