|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
vet inte varför jag e uppe... e hel trött, men känner inte för att sova bara... ingen bra musik har jag heller på dennadatorn |
det löser man alltid med hjälp av tex digitally imported ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
quote:
Originally posted by dbl
vet inte varför jag e uppe... e hel trött, men känner inte för att sova bara... ingen bra musik har jag heller på dennadatorn
det löser man alltid med hjälp av tex digitally imported
|
eller så sätter man sig upp mot sig själv å går å sover iaf :p |
|
|
| reveal |
tråden som aldrig får dö ;)
varit ute och festat... mitt betyg är "sådär"
svårt att slå ferry förra onsdagen :D |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
tråden som aldrig får dö ;)
varit ute och festat... mitt betyg är "sådär"
svårt att slå ferry förra onsdagen :D |
Fan vakna alldeles för tidigt idag....Helt sjuk när man är ledig.....
Men vädret är ju på topp iaf.... |
|
|
| Dj_ExOn |
Sitter och lyssnar på tenth planet - walk on water (barakka remix)
och undrar om inte kosheen har varit med på ett hörn??
Har en förkylning som är massive! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
eller så sätter man sig upp mot sig själv å går å sover iaf :p |
det e ju också en idé |
|
|
| reveal |
| standardanledning... just hemkommen från fest, sitter och lyssnar på fet musik (trance, oväntat va?) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja va fan gör man uppe än ?
Har vart ute på klubb här i vilda väsby...
Fan va kul de va .... träffa en DJ som jag vart på breakparty på med förut... snacka med han och kommer få lite sets av han av vad han spelat så jag kommer lägga upp DDs av det här sen... kan bli nåt att tänka på inför sköna partys som kommer ske i sommar... han kör typ progg och hard trance. vi får se vad de blir ...
Ha D gött folk... / Steve
ps. nu ska jag inte ha nå mer, nu ska jag bara sova..... ds.:o |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by reveal
standardanledning... just hemkommen från fest, sitter och lyssnar på fet musik (trance, oväntat va?) |
samma ikväll igen ;) |
|
|
| Vizay |
har suttit i en buss från gbg å 8h eller nått sånt....e fan överpigg nu :eek:
den här tråden måste va en av de längsta på hela ta-forumet :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
den här tråden måste va en av de längsta på hela ta-forumet :D
|
finns nån i chillout, kommer inte ihåg vilken, som är över 100 sidor lång ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
finns nån i chillout, kommer inte ihåg vilken, som är över 100 sidor lång ;) |
"Everybody post your sigs" eller nåt sånt heter den :) Alla lägger upp sina nya sigs och folk hjälper varandra att göra....
Själv har jag suttit med en hemsida alldeles för sent in på natten hära..... Men nu ska jag sussa god natt :) |
|
|
|
|