|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 72)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by reveal
Skaffa 3G-telefon och surfa med :D |
och mozilla mini :)
sitter varje dag på jobbet med den nu .. huuur smidigt som hellst! |
|
|
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by reveal
Skaffa 3G-telefon och surfa med :D |
Det är inget fel på min T230, så det så!:tongue3 |
|
|
| montana |
| just kom hem från göta källare. hipp-e från h-foundation lirade och det var mäktigt bra |
|
|
| SteveTranz4ever |
MEN GÅ OCH LÄGG MIG NU STIIIIIIIIIIIVVVVV !!!!
Du seg-smurfar ju ändå bara på massa sega siter !!!
Ska kolla Simpsons - Treehouse Of Horror XVI nu tills jag somnar ! |
|
|
| Braxen |
| Vart på galen fest, vi typ vann idag (innebandy) å e klara för kval till div.2 .. så d firades :eyespop: |
|
|
| nekholm |
| Saablarrrr klockan är halv tolv och jag får ingen sömn :mad: Ska vara på jobb klockan 9 imoron.. Vill sova nu! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by nekholm
Saablarrrr klockan är halv tolv och jag får ingen sömn :mad: Ska vara på jobb klockan 9 imoron.. Vill sova nu! |
Den är iofs 22:39 :D
EDIT: Kom på det nu, Finland = GMT+2 |
|
|
| Cloudburst |
| läggdax snart, presentation kl 8 imorn och sen jobb med projekt hela dan före deadline. Kul. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by nekholm
Saablarrrr klockan är halv tolv och jag får ingen sömn :mad: Ska vara på jobb klockan 9 imoron.. Vill sova nu! |
Vad i bävern....jag gick o la mig vid fyra i morse, gick upp vid åtta. Ska till kneget nu, sluta gnäll :p |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by zoric
Den är iofs 22:39 :D
EDIT: Kom på det nu, Finland = GMT+2 |
Exakt, vi är en timme före er :p |
|
|
| Try |
för att det var varmt i rummet. Så jag öppnade fönstret och efter ett tag hör jag en hel gosskör som börjar sjunga. och det var en halvtimme sedan de började. undra för vem de sjunger såhär mitt i natten, en vardag...
... ju för sig är det ganska vackert men för min del får de gärna sluta så jag kan sova |
|
|
| Dahl |
Gosskör :D De var något nytt. Har aldrig haft erfarenheten av ett sådant uppvaknande. Idag blev de ett uppvaknande utav en blackhawk som hade bestämt sig för att hoovra precis ovanför min barrack där jag sover. Mindre roligt när man inte har fått mkt sömn...
Hade gärna bytt ut den emot en gosskör istället, hoho.
Just nu håller Bush mig vaken med sitt tal om mexikanskagränsen...snacka om att ordbajsa... |
|
|
|
|