return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 72)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by reveal
Skaffa 3G-telefon och surfa med :D



och mozilla mini :)

sitter varje dag på jobbet med den nu .. huuur smidigt som hellst!
Smeagol
quote:
Originally posted by reveal
Skaffa 3G-telefon och surfa med :D


Det är inget fel på min T230, så det så!:tongue3
montana
just kom hem från göta källare. hipp-e från h-foundation lirade och det var mäktigt bra
SteveTranz4ever
MEN GÅ OCH LÄGG MIG NU STIIIIIIIIIIIVVVVV !!!!

Du seg-smurfar ju ändå bara på massa sega siter !!!

Ska kolla Simpsons - Treehouse Of Horror XVI nu tills jag somnar !
Braxen
Vart på galen fest, vi typ vann idag (innebandy) å e klara för kval till div.2 .. så d firades :eyespop:
nekholm
Saablarrrr klockan är halv tolv och jag får ingen sömn :mad: Ska vara på jobb klockan 9 imoron.. Vill sova nu!
zoric
quote:
Originally posted by nekholm
Saablarrrr klockan är halv tolv och jag får ingen sömn :mad: Ska vara på jobb klockan 9 imoron.. Vill sova nu!


Den är iofs 22:39 :D

EDIT: Kom på det nu, Finland = GMT+2
Cloudburst
läggdax snart, presentation kl 8 imorn och sen jobb med projekt hela dan före deadline. Kul.
Laszlo
quote:
Originally posted by nekholm
Saablarrrr klockan är halv tolv och jag får ingen sömn :mad: Ska vara på jobb klockan 9 imoron.. Vill sova nu!


Vad i bävern....jag gick o la mig vid fyra i morse, gick upp vid åtta. Ska till kneget nu, sluta gnäll :p
nekholm
quote:
Originally posted by zoric
Den är iofs 22:39 :D

EDIT: Kom på det nu, Finland = GMT+2


Exakt, vi är en timme före er :p

Try
för att det var varmt i rummet. Så jag öppnade fönstret och efter ett tag hör jag en hel gosskör som börjar sjunga. och det var en halvtimme sedan de började. undra för vem de sjunger såhär mitt i natten, en vardag...

... ju för sig är det ganska vackert men för min del får de gärna sluta så jag kan sova
Dahl
Gosskör :D De var något nytt. Har aldrig haft erfarenheten av ett sådant uppvaknande. Idag blev de ett uppvaknande utav en blackhawk som hade bestämt sig för att hoovra precis ovanför min barrack där jag sover. Mindre roligt när man inte har fått mkt sömn...
Hade gärna bytt ut den emot en gosskör istället, hoho.

Just nu håller Bush mig vaken med sitt tal om mexikanskagränsen...snacka om att ordbajsa...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 
Privacy Statement