|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
VAAA har de släppt en ny låt?? va heter den isåfall? :D |
vi snackade om "step back", den är ju inte speciellt ny _nu_, men denna tråden har varit med väldigt länge :p |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by reveal
vi snackade om "step back", den är ju inte speciellt ny _nu_, men denna tråden har varit med väldigt länge :p |
aha ok :) blev lite rädd där hehe |
|
|
| reveal |
| nån annan som är uppe fortfarande? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nog fan e man uppe än men nu ska jag dra mig... Jag hatar bara ericsson för jag fick ett nummer av en brud som var såååå fin och nu får jag ine igång min ing ericsson lur igen så jag kan ringa hennes nummer...
Go natt |
|
|
| Dj_ExOn |
| Surt! Jag har varit uppe nu i 26 timmar! Ska nog gå och slagga nu! klockan är 11.15:) |
|
|
| reveal |
| sitter ju å löser mattegåtor ;) |
|
|
| King of Clubs |
| Fortfarande vaken? Jag vaknade just :D:D |
|
|
| MiB |
| *gäsp* dax o kolla rulle kanske =)) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Fortfarande vaken? Jag vaknade just :D:D |
Jag är inte chockad att du är vaken vid denna tidpunkt.....Men vakna nu :D :D :D :D :D |
|
|
| King of Clubs |
| Hehehe...Jaa, jag har ju smått oregelbunden dygnsrytm... :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Att man inte kan slita sig vissa kvällar/nätter...
Har ju hört att det här med oregelbunden sömn är inte så bra.
Men om man sover oregelbundet varje dygn så gör ju det att man faktiskt sover regelbundet oregelbundet vilket då måste va bra... eller... borde jag lägga mig nu.. :whip: ja jag ska |
|
|
| reveal |
| lyssnar på blank & jones nya platta.... ritkigt bra |
|
|
|
|