|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
jepp, jag tyckte också att psykologi var roligt
funderar på att läsa nån kurs i det, när jag får tid ;) |
|
|
| Dj_ExOn |
Det jag tycker är roligast nu är Juridik.
Det ska lätt bli mitt huvudämne. :) |
|
|
| AnD |
hmmmm.. vill vara trött. VILL SOVA!!.. blir väl plugg-natt :sadgreen:
har lite musik att lyssna på också |
|
|
| Vizay |
| tjae....fastnade i chill out forumet....mer behöver väl inte sägas :D |
|
|
| reveal |
| kom just hem helt enkelt |
|
|
| robstar |
Sitter å pular på en låt...
Och så försöker ja hålla mej varm med stearin ljus..
Snåljåparna på SvenskaBostäder e ju inte direkt generösa med värmen...:whip: :whip: |
|
|
| dbl |
| borde sova eftersom jag skall "jobba" (lumpen) nu i 6 dagar 20.00 - 08.00 med början imorgon... kommer vara helt död |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
borde sova eftersom jag skall "jobba" (lumpen) nu i 6 dagar 20.00 - 08.00 med början imorgon... kommer vara helt död |
låter som att du är vakt
det är väl rätt slappt annars? inte mkt fält etc?
var ligger du nånstans? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
låter som att du är vakt
det är väl rätt slappt annars? inte mkt fält etc?
var ligger du nånstans? |
nepp.. e inte vakt, men jag har det lika slappt.
är väderobservatör...
ligger på säve för tillfället, men kommer troligtviss att förflyttas till berga mot slutet av året. |
|
|
| reveal |
nån som sa att den inte fick dö? :p
jag pluggar, och lär göra det sjukt länge, så det är lika bra att jag postar redan nu ;) |
|
|
| x-dream |
| Jo det är ju ett 5 timmars set på id&t med kungen från holland....Marco V....:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja va fan gör jag uppe än... e ju as trött... festar inte ens... Har man inge bättre för sig ? :crazy:
Lyssnat på AvB en gång till typ
Natt... |
|
|
|
|