|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
lyssnar på Armin Van Buuren - A State of Trance (Part 1) (IDT Radio)-12-12-2002 å browsar TA!
Vad skulle man gjort utan TA tro?? :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Sitter uppe sent å chattar.... e för rastlös för att lägga mig :eyespop: |
|
|
| Dj_ExOn |
Tänker på min flickvän som ska flytta till München imon!
Jag kommer inte se henne på 5 månader! Helt sjukt länge juh!!! :( |
|
|
| reveal |
| hmmm, ska bli spännande att skriva tenta nu om 1 timme, eftersom jag inte har somnat ännu :D |
|
|
| Endre |
afan, plaxa iväg till plugget om 10 min ;)
se på vilken lektion jag somnar :p
uppe heeeeela natten, inte bra, nej nej nej :(
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Har vart as bakis hela dagen :eyespop: Sen var det hem till en polare för att planera resa sommaren 2003... så nyss kom man hem från han...
Fan va trött jag e..... natt / Steve |
|
|
| Vizay |
| jag e pigg...har inget att göra....har sååå jävla tråkigt...men jag pallar inte å sova än |
|
|
| Aendy |
| För att jag varit och rockat med mina päron på The Dubliner´s "AND I WOULD WALK FIVEHUNDRED MILES....." |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har vart as bakis hela dagen :eyespop: Sen var det hem till en polare för att planera resa sommaren 2003... så nyss kom man hem från han...
Fan va trött jag e..... natt / Steve |
Jaså varit ute å slagit runt nu igen....:D :D
Men ändå så har du inte lagt dig ännu steve.... |
|
|
| x-dream |
Over and out for me today....Börjar bli alldeles för trött här....
Måste sova om jag ska orka med morgondagen....:D :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by x-dream
Jaså varit ute å slagit runt nu igen....:D :D
Men ändå så har du inte lagt dig ännu steve.... | Nope... e samtidigt rastlös å så.... har fan sånna där bakis ryckningar ... hatar dom ... :) |
|
|
| dbl |
| kom precis hem... har varit ute och festat och så råkade datorn vara på.. trodde jag hade stängt av den, men det va lite error så jag tänkte jag skulle checka läget innan jag la mig |
|
|
|
|