|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| November |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har absolut inga problem att sova... jag har bara jävulskt svårt att komma i säng... tror jag nämner de rätt ofta.
Man fastnar i chat, man ska fixa nåt, man kollar mailen, tar en bit å äta, nån ringer.... och så är klockan 1...
|
Ok.. ska väl inte ringa då.. så att du får sova :toothless |
|
|
| CJ InterCity |
| lägger jag mig tidigt ikväll så vaknar jag tidigt imorgon, och då blir jag också trött tidigt, och det får icke ske för imorgon ska jag ut o festa :D |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
lägger jag mig tidigt ikväll så vaknar jag tidigt imorgon, och då blir jag också trött tidigt, och det får icke ske för imorgon ska jag ut o festa :D |
Ok så vad ska du fördriva tiden med da?
*nyfiken som alltid* |
|
|
| Dioxys |
Precis grälat i ca 3h med en person man haft riktigt nära kontakt med nu i snart ett år. Känns verkligen som vi är ett gift gammalt och surt par. Hemskt det måste vara att vara gift.. :( förstår varför skilsmässor ligger på båda sidor av min släkt..
Grabben förstår inte ens själv att han är för trött för att ha en seriöst diskussion. Klagar över att jag ser saker annorlunda och för jag är jävligt kritisk på nuvarande projektet. Tycker själv att kritik utvecklar en att göra bättre, men han ser det som gnäll.. :( |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by November
Ok så vad ska du fördriva tiden med da?
*nyfiken som alltid* |
en polare i Holland brukar också sitta uppe, och när det blir tråkigt kör någon av oss igång en live-stream och mixar lite musik över nätet. 100 gånger bättre än ASOT :D |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
en polare i Holland brukar också sitta uppe, och när det blir tråkigt kör någon av oss igång en live-stream och mixar lite musik över nätet. 100 gånger bättre än ASOT :D |
Nästa gång får du väl säga till i förväg då InterCity! :D :thepirate |
|
|
| SWE_TRANCE |
Börjar jobba om exakt 4h 3min...
Har druckit några bärs med polarna och snackat om livet i allmänhet :)
Mina polare har det bra som antingen börjar sent imorgon (idag) eller är arbetslösa...jävla råttor :toothless |
|
|
| keddo |
| ja själv kom man just hem från jobbet :toothless |
|
|
| NooN |
| Åker till jobbet om 15 min... känns lagom kul :rolleyes: |
|
|
| cviper |
Ahh, alltid lika kul att åka hemåt med morgontrafiken, för att sedan komma hem precis när resten av familien sätter sig vid frukostbordet.
Det bidrar även till en sund dagsrytm, nu när jag har några få lediga dagar framöver :thepirate |
|
|
| Try |
för att jag ska vända dygnet... tänkte att istället för att sova mellan 01-06 så ska jag sova mellan 04-12
snart påsklov, om man nu kan kalla det påsklov när det är självstudier som gäller... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Kom just hem, ståt å lirat vinyl ikväll :) Kul men de gick inte lika bra som sist... fast sista mixen satt som en smäck, e väl sista som räknas va ;) |
|
|
|
|