|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Chrill |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jaha, har inte så mkt annat för mig än att sitta vid winamp/dc å bara utforska mp3-scenen :)
Just nu är det lite mixar på Yahel - Avalanche påväg ner. |
Du sitter inte på några bra hubar som du vill dela med dig:toocool: ?
Någon annan som kan tipsa om bra musikhubar på dc? |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Chrill
Du sitter inte på några bra hubar som du vill dela med dig:toocool: ?
Någon annan som kan tipsa om bra musikhubar på dc? |
Hush hush i forum, men PM:a gärna även mig ;)
Sitter uppe och snackar via msn.. Man kan bli beroende av chat-program :nervous: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Fick spontanryck igårkväll.
Drog till Skövde och dansade på Bogrens Salonger :)
Fick köa i 30min så vi kom in ungefär runt 01.00, så vi hade 60min på oss att dansa lite ;)
Jag och en polare röjde nyktra, riktigt kul faktiskt!
Så därför är jag hemkommen för ca 1 timma sedan. Dags att somna in till en skrävkis nu |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Drog till Skövde och dansade på Bogrens Salonger :) |
låter la spännande :p |
|
|
| nekholm |
| Jag är fortfarande uppe för att klockan inte är mer än ca 22.00 ungefär :p |
|
|
| reveal |
| Just hemkommen från SonyEricsson... gör ett sista ryck inför julen nu för att bli klar med exjobbet, som för övrigt snart är klart :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
Inte trött helt enkelt!
Börjar jobba om 3 timmar, lär bli trött under dagen. |
|
|
| cviper |
Varit på klass-återträff med folk från gymnasiet (första gången efter 1.5 år). Det var ganska kul att se vad folk sysslar med nu; helt otroligt att folk gör så olika saker, med tanke på att vi ändå pluggade samma sak då. (Och, fy fasen, vad folk har byggt upp för sprit-kondis.)
Tycker även att det är helt otroligt hur bra min morsa känner mig: jag sa att jag skulle på "reunion" ikväll. När jag kommer hem, så står det en krog (1 liter) med vatten + glas på mitt skrivbord i mitt rum ;) |
|
|
| November |
Varför är jag uppe?
Jag kan inte somna :eyespop:
Typiskt mig..
Men men... börjar ju inte jobba förrän kl 15 ändåså..
Tycker nog ändå att jag nog b o r d e sova...
*suck* |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by November
Varför är jag uppe?
Jag kan inte somna :eyespop:
Typiskt mig..
Men men... börjar ju inte jobba förrän kl 15 ändåså..
Tycker nog ändå att jag nog b o r d e sova...
*suck* |
November, jag tror det är dags att välkomna dig... Första nysignade SWETA år 2005 tror jag bestämmt... 2 poster också...
Du kan nu passera "gå" och gå raka vägen till tråden "Svenska Folket"
:gsmile: |
|
|
| Amnezia |
| fan börjar bli riktigt trött på de här nu:/...som arbetslös under en längre tid får man den fina "arbetsskadan" att aldrig lyckas gå å lägga sig...:eyespop: vet inte när jag sist lyckades lägga mig före 4 iaf...även fast man inte gör något nödvändigt alls så e man enda kvar uppe istället för å sova som en normal person skulle:p.....kommer bli problem me det här när man börjar läsa igen 17e...wtf:eyespop: :wtf: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Amnezia
fan börjar bli riktigt trött på de här nu:/...som arbetslös under en längre tid får man den fina "arbetsskadan" att aldrig lyckas gå å lägga sig...:eyespop: vet inte när jag sist lyckades lägga mig före 4 iaf...även fast man inte gör något nödvändigt alls så e man enda kvar uppe istället för å sova som en normal person skulle:p.....kommer bli problem me det här när man börjar läsa igen 17e...wtf:eyespop: :wtf: |
vad ska du plugga? =) |
|
|
|
|