|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| cviper |
| ... för att jag har försökt bli av med svart färg från mig själv i ett bra tag. Bl.a. har jag stått i duschen skitlänge nu :whip: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by cviper
... för att jag har försökt bli av med svart färg från mig själv i ett bra tag. Bl.a. har jag stått i duschen skitlänge nu :whip: |
haha, hur lyckas man få svart färg på sig? :p |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
haha, hur lyckas man få svart färg på sig? :p |
Vi (f6) hade ett litet gyckel igår kväll... Svart råkar vara fysiks sektionsfäg :p
Så såg jag ut när jag kom hem (tagen med mobil, därför det urusla kvaliteten). Troligen finns det lite bättre bilder nånstans, som så småningom kommer läggas upp här. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by cviper
Vi (f6) hade ett litet gyckel igår kväll... Svart råkar vara fysiks sektionsfäg :p
Så såg jag ut när jag kom hem (tagen med mobil, därför det urusla kvaliteten). Troligen finns det lite bättre bilder nånstans, som så småningom kommer läggas upp här. |
hah gilligt :p |
|
|
| Snakebyte |
| Detta är fan katastrof....kvart över 9 och jag e fortfarande uppe!!! Men så är det att jobba...nu e jag grymmt trött i alla fall....godnatt, ska sova 2 timmar i alla fall... |
|
|
| SteveTranz4ever |
04:30 *piip*
nu börjar jag bli lite trött iaf... fan har alltid svårt att komma i säng när jag festat hårt natten innan... man ligger ju ändå bara å splattrar som en semiklubbad säl :eyespop: |
|
|
| St_Andrew |
4.30.... skola imorn =/
:p |
|
|
| CJ InterCity |
*5:33*
kom precis hem från jobbet ;) |
|
|
| ShyTrance |
nightgibb :o
edit e faktiskt riktigt trött nu 08:45 =/ vill hem o sova :P |
|
|
| M1cro5lave |
Suttit uppe och skrivit fysiklabb samt lyssnat på lite härlig hardtrance hela natten :)
Mmmm.. ingen uni imorrn, och jag missade att anmäla mig till tentorna i tid, så vad kan man hitta på istället?
06:32... kanske dags att krypa i säng snart ändå :rolleyes: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jaha, har inte så mkt annat för mig än att sitta vid winamp/dc å bara utforska mp3-scenen :)
Just nu är det lite mixar på Yahel - Avalanche påväg ner. |
|
|
| St_Andrew |
| den här tråden är såååå kul när man är i en annan tidszon :D |
|
|
|
|