|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by n0bben
antar att din "lösning" på ditt sömnproblem inte fungerade nåt vidare? :> |
Haha, jodå.. någolunda iaf :p Är trött 24/7 i vilket fall nu pga all mörker :( |
|
|
| Kamelen |
| jag är uppe nu =) för jag kom hem från nattpromenad precis.. jävligt skönt =) (= .. ni borde testa nångång.. fast blir lite knepigt om nåra andra är ute samtidigt o går på samma skumma vägar.. man hinner tänka så mycket innan man paserar de =D.. =) (= nu ska jag sova snart.. kraum! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan dags att jag lägger mig nu... Har precis kommit igång lite med en viss video....
Fast de betyder ju inte att den blir klar detta sekel ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan dags att jag lägger mig nu... Har precis kommit igång lite med en viss video....
Fast de betyder ju inte att den blir klar detta sekel ;) |
Gode gud .. =) |
|
|
| November |
Ouff... kom hem från jobb för en stund sen..
Har den där totala känslan av vakenhet och rastlöshet just :sadgreen:
Bådar inte gott om vi säger så..
Känner igen känslan.. hamnar väl i säng kl 4 och inser att jag inte är trött och går upp igen *suck*:sadgreen: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by November
... hamnar väl i säng kl 4 och inser att jag inte är trött och går upp igen *suck*:sadgreen: |
4? Nästan samma tid som jag går upp om mornarna :D
! Kl är 00:00, måste verkligen slänga mig i slafen nu! |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Gate 42
4? Nästan samma tid som jag går upp om mornarna :D
! Kl är 00:00, måste verkligen slänga mig i slafen nu! |
Lyllos :(
Hoppas ju självklart att jag blir trött snart jag med.. >_< |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by n0bben
en tjej med sömnproblem? det var som fan :cool: |
Alltså är det ett könsrelaterat problem eller.. Kan väl ändå inte drömma att jag är den enda tjejen med sömnsvårigheter :nervous:
Hehe .. nej det finns massor av tjejer som inte kan somna.. .. tror jag *tänka* ok.. vi säger så här jag hoppas det ialf :stongue: |
|
|
| n0bben |
| ptja. ett växande problem (som dock inte uppmärksammas så mycket, konstigt nog) idag är väl alla dessa killar som sitter vid datorn långt in på småtimmarna, för att sen va skittrötta på jobbet/ i skolan ;) |
|
|
| jofawe |
fan.. jag har också fått sömnsvårigheter.. inte alls bra känner jag.
Lite trist att somna 01-02 sådär när man går upp 6.20 ... |
|
|
| November |
*livar upp tråden*
Kan inte sova :sadgreen:
Lyssnar på Milk inc.. blir inte uttråkad ändåså :o
Trodde det var likvärt som att läsa telefonkatalogen..
Tydligen inte :rolleyes:
*går och letar efter Karlstad Gula sidorna*
*suck* |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har absolut inga problem att sova... jag har bara jävulskt svårt att komma i säng... tror jag nämner de rätt ofta.
Man fastnar i chat, man ska fixa nåt, man kollar mailen, tar en bit å äta, nån ringer.... och så är klockan 1...
Damn... behöver vila, jobba jobba imorn sen festa festa i Linköping :D Ähh fan man e ju ung... pallar trycket. |
|
|
|
|