|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Nästa gång får du väl säga till i förväg då InterCity! :D :thepirate |
han kör just nu http://hans.servebeer.com:222/ ifall någon har tråkigt :) |
|
|
| jofawe |
jag ska jobba imorgon ... suck. eller.. senare idag.
har varit ute.. lagom skoj kväll.
Bruden man raggat på i sju månader står å hånglar med min kompis.. hmm. what to do, what to do.
Det enda roliga med denna kvällen är att jag träffade en sen länge glömd vän från Norge helt plötsligt.
Suck.. ta mig härifrån! |
|
|
| CJ InterCity |
| skulle blivit en hemmakväll för det går ett par bra filmer på TV, men så ringde en polare o sa nåt om en fest... ja varför inte :) |
|
|
| fe_maLe |
| sitter bara å stirrar på skrämen å endå går man inte å lägger sig, blir så arg på mig själv..*grrr*:whip: :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
kom hem från krogen nu, gjort mig ett par korv m. bröd :)
Roligt att gå upp 08.00....NOT! |
|
|
| SteveTranz4ever |
*Gäsp* Somnade framför TVn runt 11:30 tror jag... vaknade just, dags att smyga ner i sängen istället :p
Roligt att gå upp 07:40.... NOT ! |
|
|
| Cloudburst |
| Jag har lagd mig den smidiga tiden runt 5-6 snåret senaste dagarna. Men vafan, har man lov så har man. :wtf: |
|
|
| St_Andrew |
| klockan är 21.20 och jag funderar på vad fan jag gör uppe! är så jävulskt trött =/ |
|
|
| fe_maLe |
| jahopp..så e man fast här igen:p suck, behöver nån som ser till ja kommer i säng i tid varje kväll...nu kommer man sova bort halva dan imorrn me:mad: :clown: |
|
|
| November |
Jag är hur trött som helst på dagen och så är man pigg som bara den på natten..
:mad:
Undrar om det hjälper att dunka skallen i väggen :conf: |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by November
Jag är hur trött som helst på dagen och så är man pigg som bara den på natten..
:mad:
Undrar om det hjälper att dunka skallen i väggen :conf: |
låter ruskigt bekant de där:nervous: :p typiskt att man ska va pigg när man inte borde va de..:clown: |
|
|
| November |
*dunkar skallen i väggen*
E :eyes:
Det gjorde ju ont ju :whip:
Se... nu börjar man bli lagom fånig också .. |
|
|
|
|