return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Feant
quote:
Originally posted by x-dream
Den stora frågan är vem det är som är nördig?


så sant
x-dream
Vad är det för fel på reveal....Efter som du syfta på honom om man får fråga......
Feant
quote:
Originally posted by x-dream
Vad är det för fel på reveal....Efter som du syfta på honom om man får fråga......


Inget..
Jag frågade bara en av mina bästa vänner om han inte tyckte att han hade blivit lite väl nördig.

men tydligen blev detta till ett väldigt känsligt ämne för många :)))
x-dream
Om det nu är så att du är kompis med reveal så är du ju ingen fara.......
reveal
jo nog känner jag honom, därför som jag inte bryr mig :)
Feant
quote:
Originally posted by reveal
jo nog känner jag honom, därför som jag inte bryr mig :)


hehe kanske det.. men jag har ju ändå haft några seriösa trådar :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Feant


hehe kanske det.. men jag har ju ändå haft några seriösa trådar :)


Ok verkar som att ni löste det här bra :)
frågan är hur du kan bo i fisk?

Location: Fisk....

aningen misstänkt.....
Feant
quote:
Originally posted by mindshooter


Ok verkar som att ni löste det här bra :)
frågan är hur du kan bo i fisk?

Location: Fisk....

aningen misstänkt.....


är ett ställe i Oman (där av flaggan). men visst det kan verka en aningen misstänkt :)
reveal
klockan är 03:38 och jag är astrött
men jag ska bara höra en låt till.... :)
x-dream
quote:
Originally posted by reveal
klockan är 03:38 och jag är astrött
men jag ska bara höra en låt till.... :)


Haha.....Klockan är nu 0410 och jag vakna av att telefonen ringde nu kan jag ju fan inte somna om.....Jobbigt

reveal
ringer nån 04:10 blir man ju förbannad :whip:

men ok, nu är klockan 05:21... still listening :D
Aendy
Tänkte bara skryta om hur tidigt jag gått upp på en söndag!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
Privacy Statement