|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Feant |
| quote: | Originally posted by x-dream
Den stora frågan är vem det är som är nördig? |
så sant |
|
|
| x-dream |
| Vad är det för fel på reveal....Efter som du syfta på honom om man får fråga...... |
|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by x-dream
Vad är det för fel på reveal....Efter som du syfta på honom om man får fråga...... |
Inget..
Jag frågade bara en av mina bästa vänner om han inte tyckte att han hade blivit lite väl nördig.
men tydligen blev detta till ett väldigt känsligt ämne för många :))) |
|
|
| x-dream |
| Om det nu är så att du är kompis med reveal så är du ju ingen fara....... |
|
|
| reveal |
| jo nog känner jag honom, därför som jag inte bryr mig :) |
|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by reveal
jo nog känner jag honom, därför som jag inte bryr mig :) |
hehe kanske det.. men jag har ju ändå haft några seriösa trådar :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Feant
hehe kanske det.. men jag har ju ändå haft några seriösa trådar :) |
Ok verkar som att ni löste det här bra :)
frågan är hur du kan bo i fisk?
Location: Fisk....
aningen misstänkt..... |
|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ok verkar som att ni löste det här bra :)
frågan är hur du kan bo i fisk?
Location: Fisk....
aningen misstänkt..... |
är ett ställe i Oman (där av flaggan). men visst det kan verka en aningen misstänkt :) |
|
|
| reveal |
klockan är 03:38 och jag är astrött
men jag ska bara höra en låt till.... :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
klockan är 03:38 och jag är astrött
men jag ska bara höra en låt till.... :) |
Haha.....Klockan är nu 0410 och jag vakna av att telefonen ringde nu kan jag ju fan inte somna om.....Jobbigt |
|
|
| reveal |
ringer nån 04:10 blir man ju förbannad :whip:
men ok, nu är klockan 05:21... still listening :D |
|
|
| Aendy |
| Tänkte bara skryta om hur tidigt jag gått upp på en söndag! |
|
|
|
|