|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
:D :D :D Nu är jag tbx....Äntligen med windows xp i burken å allt funkar nu....
Gud så skönt....Fan synd att jag ska upp om 5 timmar.... |
|
|
| Misery |
| hihi.. sitter o gör lite skön drum n bass.. :) o läser igen alla trådar här.. :) faen va ni skriver mycke.. :D borde gå o lägga mig.. kl e 02.45.. skola böjar 8.05.. :( hatar skolan.. :/ |
|
|
| reveal |
jeje, jag är också fortfarande uppe :)
tenta i datorteknik på lördag :whip: |
|
|
| Misery |
hehe.. jaja.. fortfarande uppe.. :/ förjävligt.. kommer va död imorron.. :( men men.. kan ju göra er alla glada.. kanske.. :)
om ni vill kan ni tanka en demo av drum n bass låten... finns här... om ni tankar skicka gärna ett pm med lite åsikter.. :) observera, den e inte klar... :) |
|
|
| King of Clubs |
| Ingen aning.. damn! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Ingen aning.. damn! |
:D :D :D :D Jag är inte chockad att du var uppe så länge som vanligt.....
Själv var det något tungt att somna 0200 och gå upp 0600 men det är smällar man får ta när man har fått ordning på burken... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
Do You Know är SKITBRA!!!!!!!!! |
nån som har den?:) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
nån som har den?:) |
silverblue låten?
Den e iaf asfet |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
silverblue låten?
Den e iaf asfet |
yep:) |
|
|
| Ravesquad |
| kom på att jag har den i massa versioner:o e så himla bra...blir så lycklig när jag hör den:p |
|
|
| reveal |
| tror jag har alla versioner av alla silverbluelåtar... (för det finns väl bara "do you know" och "step back" ?) |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
:D :D :D :D Jag är inte chockad att du var uppe så länge som vanligt.....
Själv var det något tungt att somna 0200 och gå upp 0600 men det är smällar man får ta när man har fått ordning på burken... |
Hehe... lätt hänt att man fastnar. Kul att du fått ordning på burken..
Do you know är bra.. men jag gillar nog Silverblue - Step Back (B1 Blue Sky Remix) mer.. Riktigt grym och lite mindre euro-feeling :) |
|
|
|
|