|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
hur FAN klarar man sig med 16 gig? |
Ja du jag gör inte det.....Blir ganska mycket att bränna ut om man säger så ganska ofta.....
Är väl dax att byta dator snart.....Men jag har ju cirka 8 månader kvar med denna datorn.... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Ja du jag gör inte det.....Blir ganska mycket att bränna ut om man säger så ganska ofta.....
Är väl dax att byta dator snart.....Men jag har ju cirka 8 månader kvar med denna datorn.... |
varför just 8 månader? |
|
|
| Aendy |
| Påskön såklart (tror jag) |
|
|
| reveal |
hehe påskön :) undrar hur många som bor där, och av dem hur många som har internet, och av dem hur många som är inbitna trancefantaster, och av dem som har hittat hit, och av dem som faktiskt reggat sig. jag lovar att det inte är många :p
nice avatar förrsten |
|
|
| Aendy |
| Tack... försöker utnyttja mina få konstnärliga talanger till att få fram nya avatars... kul att nån tycker de är fina :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
varför just 8 månader? |
Jag hyr denna genom jobbet så det var ett tre årsavtal....... |
|
|
| reveal |
| ok... kan du hyra en annan istället? eller du får kanske en ny om 8 månader "automatiskt" ? |
|
|
| x-dream |
| Antagligen så kommer det ett nytt erbjudande....Men annars får man köpa loss den..... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
hehe påskön :) undrar hur många som bor där, och av dem hur många som har internet, och av dem hur många som är inbitna trancefantaster, och av dem som har hittat hit, och av dem som faktiskt reggat sig. jag lovar att det inte är många :p
nice avatar förrsten |
Påskön tillhör väl Chile... eller ??? |
|
|
| reveal |
| men det är ju inte chiles flagga iaf... |
|
|
| Aendy |
| Om ni för musen över min flagga så står där Christmas Islands. Och med min enorma förmåga för ologik så översätter jag det helt sonika till Påskön. |
|
|
| reveal |
| faktum är ju dock att det är Julön :p |
|
|
|
|