|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
| Jag har ingen dygnsrytm längre...mår fan inte bra av det... kan inte somna först 4-5 och går upp 7.. i helgen ska jag soooovaaa läääääääänge... :) |
|
|
| St_Andrew |
| skrivit klart lite arbeten, men nu e jag klar! SOVDAX! :D (och uppdax om 4 timmar) |
|
|
| staz |
| jag är uppe för att jag är internetberoende, kan inte slita mig från allt det finns att göra på internet.. forum, läsa, samla kunskap, whatever.. argh. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Klockan är ju inte speciellt mkt, men när man har suttit framför datorn sedan kl. 08.00 imorse så är det liiite seegt nu! :crazy: :eyespop:
Sitter och programmerar, extraknäck som jag har vid sidan om jobbet. Alltid gött med lite extra stash/cash/dolero$ :)
Lyssnar förövrigt igenom Trancemaster 3009 som jag precis fick hem :toocool: |
|
|
| St_Andrew |
| hihi, ska upp om sex timamr o ha öppet hus,ska spela mcbetch (shakespear), och kommer vara så jäval bakis.. haha det ska bli kul :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jaha, då var denna dagen avklarad då också.
Kan stämpla in med 21h framför datorn i bagaget denna dag:crazy: :crazy:
Får bli att sjunka in till en bra film. Vad sägs om "kill Bill", den kan väl vara bra? Har biopremiär i Sverige den 9:e eller liknande skulle jag tro.
Over and out... |
|
|
| Aendy |
| För att jag inte orkar ta av mig linserna... och det är inte rekommenderat att sova med linserna i. |
|
|
| dbl |
för att jag precis kom hem :)
ska käka nått bara o sen nana kudde :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Aendy
För att jag inte orkar ta av mig linserna... |
haha :D vilken dålig ursäkt :)
jag e uppe eftersom jag suttit och snackat med Miriam i över en timme om det välkända ämnet: KILLAR Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhr! vi kom fram till en del slutsatser. :rolleyes:
men nu är det läggdags, (hoppas jag somnar fort så jag slipper ligga och grubbla över livets mysterier :( ) eftersom jag ska upp och redigera vår egengjorda film i morgon :)
ajöken. |
|
|
| NooN |
| Jag hatar att sova. Slöseri med tid. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ahh fan jävla Clintan rulle på Z-TV... fastnat :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by NooN
Jag hatar att sova. Slöseri med tid. |
det där e jävligt sant, sömn e fan det onödigaste (och delvis nödvändigaste :p) som finns. |
|
|
|
|