return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 68)
View this Thread in Original format
zoric
Så är det emellan åt. Jag kan inte heller sova om natten, Men samtidigt vill jag inget annat än att lägga mig på dagen. Jag hatar det!
Laszlo
quote:
Originally posted by zoric
Så är det emellan åt. Jag kan inte heller sova om natten, Men samtidigt vill jag inget annat än att lägga mig på dagen. Jag hatar det!


samma problem med mig...när jag har fullt upp i skolan och inte är hemma är det inga större problem, men när jag sitter hemma så blir jag så jävla hängig och vill bara lägga mig och sova - spelar ingen roll om jag sovit 30 minuter eller femtion timmar natten innan...
jofawe
jag kom nyss hem.. har varit hos en kompis å kollat på The Pacifist...


erhm ..
Laszlo
bah - skulle aldrig druckit den där red bullen. ni när skolarbetena är överstökade så klättrar jag istället på väggarna av rastlöshet...ingen som har en magisteruppsats som skall vara inlämnad imorgon bitti som ni inte börjat med? ge hit så fixar jag det på stört!
Pjox
quote:
Originally posted by Laszlo
samma problem med mig...när jag har fullt upp i skolan och inte är hemma är det inga större problem, men när jag sitter hemma så blir jag så jävla hängig och vill bara lägga mig och sova - spelar ingen roll om jag sovit 30 minuter eller femtion timmar natten innan...


Ohh få är jag inte ensam.
Tyvärr så somnar jag nån gång på kvällen och sitter uppe på natten. Som nu, har lite sing allong till milk inc. folk ska nog vara tacksamma att dom sover :D
Cloudburst
blev visst ett långt samtal och då blev det lite sent...
DjAviander
Tankar.
Dom stör mig, störde mig så grymt att jag inte kunde sova. Blargh.

Dumma flickor, dumma tankar :P:mad:
zoric
quote:
Originally posted by Laszlo
samma problem med mig...när jag har fullt upp i skolan och inte är hemma är det inga större problem, men när jag sitter hemma så blir jag så jävla hängig och vill bara lägga mig och sova - spelar ingen roll om jag sovit 30 minuter eller femtion timmar natten innan...


Yeah, Jag hatar verkligen att vara uppe för länge och sedan sova bort hela dagen. I slutet av skolåret så hade jag skitmycket att göra, Då ville jag inte göra ett skit, Just nu känns det tvärtom, Jag vill ha hur mycket som helst att göra istället för att inte göra ett skit en dag som den här.

Jag får väl försöka ta och hitta på något med någon/några..eller kolla om det finns något att göra ikväll..erhm, Jag är verkligen rastlös!
dj christian
själv har jag inte sovit på två dagar nu kan det månne vara fel på mig? är det mitt tvångsproblem av att behöva vaka över detta forum kanske?
Pjox
quote:
Originally posted by dj christian
själv har jag inte sovit på två dagar nu kan det månne vara fel på mig? är det mitt tvångsproblem av att behöva vaka över detta forum kanske?


Jag säger.. Din störda jävel sov :p
Men det är bara jag ;)

SWE_TRANCE
Tjooojjo!

Jovisst, sitter fortfarande på jobbet och kommer om en 15min när jag "stämplar" ut ha jobbat i 17h med en rast på 1h.
Värre har jag naturligtvis jobbat men det känns som ett bra dagsverke just nu :)
Pjox
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Tjooojjo!

Jovisst, sitter fortfarande på jobbet och kommer om en 15min när jag "stämplar" ut ha jobbat i 17h med en rast på 1h.
Värre har jag naturligtvis jobbat men det känns som ett bra dagsverke just nu :)


ojoj får jag fråga vad du jobbar med?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 
Privacy Statement