|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
jahapp... det blev M.U.S.E & DJ San - Dendera som fick gå på repeat, och som höll mig uppe :) |
Helt klart en skön låt..... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
Alena - Turn It Around
|
En gammal klassiker som Oakenfoild använde i sin essential mix nån gång om jag inte misstar mig...rätt gammal men bra ;) |
|
|
| cviper |
Ja... att man sitter uppe lite för länge känner jag igen :rolleyes:
Sitta en helnatt och lyssna på trance och programmera... bara för att märka att man har prov nästa dag... *suck*
Sen å andra sidan har man massor me tid för att sova i skolan... typ 2.5 timmars datakunskap (word/excel och skit... och d i gymnasiet :( )
Ok blir dags att dra mot skolan nu da :stongue:
CViper
--
Everybody got the right to be stupid. Some just abuse that right. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by cviper
[B]typ 2.5 timmars datakunskap (word/excel och skit... och d i gymnasiet :( )
|
Hehe den kursen avslutade jag för 2 veckor sen...fruksoppa går den nu....*hoppas på ett MVG :p*
Själv har jag datorn hemma hos fruktsoppa just nu...vi har fått igång min nya 40 GB hårdisk....så nu ska jag flytta, formatera, LEEECHA!!! |
|
|
| reveal |
| mina 45+15+8 räcker inte alls :( ska beställa en 80-gigare (minst) |
|
|
| cviper |
ska sluta den här perioden med datakunskapen... hoppas oxo pa mvg...
enda skalet att jag går kursen: (naja utom att d ingår i matte/data på nv) man behöver den till programmering a, som behövs till programmering b, som behövs till programmering c (som fortfarande är för lätt...)
men jag behöver betyg i programmering :( ingen som tror på en om man säger att man kan det utan en cpig liten lapp :| |
|
|
| reveal |
| tja... om du tänkte läsa vidare så behöver du ju inte kunna visa upp att du har betyg i programmering, då kan "titeln" räcka |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
mina 45+15+8 räcker inte alls :( ska beställa en 80-gigare (minst) |
Det skulle ju inte vara helt fel med en 80 gigare....
Själv sitter jag med en 16 gigare.....Inte mycket att komma med... |
|
|
| reveal |
| hur FAN klarar man sig med 16 gig? |
|
|
| Aendy |
| Ehj mannen. Jag har 9 gig tillgängliga... och som du vet 32 gig som är frysta pga att min dator är stenåldersgammal! |
|
|
| reveal |
| visst fan.. det är inte heller så skoj :) du har inte pallat att leta upp biosuppgradering? |
|
|
| reveal |
| vilket land kommer du nu ifrån förresten? :) (syftar på flaggan) |
|
|
|
|