return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 69)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Pjox
ojoj får jag fråga vad du jobbar med?


Jag gör lite allt möjligt på företaget som jag jobbar/driver.
Det blev visst inte utstämpling 02.00 heller, det blev faktiskt 03.30 :D
Vi har en hel del att göra nu så det är bara att bita ihop!
Trevligt att man iaf trivs på arbetet.
DjAviander
Snarare. Vad fan gör jag uppe så här tidigt? Jag börjar ju inte plugget förrän vid 13:30.

Aja någon anledning fanns det väl, kanske. Diska, dammsuga, mixa, vad vet jag..
November
Mäh
Ärligt.. Det här är ju tråden som aldrig sover?
Och jag blev tvungen att "plocka upp tråden"..
För jag kan ialf inte somna och det är ju inte direkt ovanligt.
Tur som är så börjar jag inte jobba förrän 13:00 imorrn.
Så nu piskar jag liv i denna tråd.

*Är klockan så mycket att det inte är någon idé att ringa en kompis - Posta!
* Känns ditt huvud som en bikupa mitt i natten - Posta!
* Är det över midnatt och du bara måste lyssna färdigt på allt konstigt du har på hårddisken - Posta!
* Klockan är galet sent och du är klarvaken - Posta!
* Du vaknade och måste gå på toa och nu kan du inte somna om - Posta!
* Du har tråkigt och det är dösent - Posta!
* Fan att man inte kan somna och jag har försökt allt och inget funkar - Posta!

Osv osv Bla bla bla :D
Cloudburst
Börjar 15 imorn, "firar" detta så här.. :rolleyes: Fan ta och sova nu.
Laszlo
Har ingen tid att passa imorgon, inte förän 1900 i alla fall, men jag hatar lik förbannat när jag inte lyckas somna...har vänt på dygnet och kan inte för djävulen få rätsida på det igen :whip: *morr*
zoric
Har slutat vända på dygnet sådär. Det är inte värt det, Orkar ingenting då. Måste fan börja lägga mig tidigare än 00:00 varje kväll i alla fall.
jofawe
Ikväll är första gången på mycket länge jag inte är död efter jobbet..
känns rätt skönt, lite lustigt dock, om man ser till vädret..

hmm
reveal
quote:
Originally posted by Laszlo
Har ingen tid att passa imorgon, inte förän 1900 i alla fall, men jag hatar lik förbannat när jag inte lyckas somna...har vänt på dygnet och kan inte för djävulen få rätsida på det igen :whip: *morr*


Min lösning på det problemet är att man inte lägger sig förrän man är trött, men sen ser man fanimej till att gå upp i tid. Man klarar att vara trött en dag, sen är man rätt sängsugen framåt kvällen ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Min lösning på det problemet är att man inte lägger sig förrän man är trött, men sen ser man fanimej till att gå upp i tid. Man klarar att vara trött en dag, sen är man rätt sängsugen framåt kvällen ;)


Funkar tyvärr inte så bra...jag somnade efter fem i morse, gick upp klockan tio...har varit skitseg hela dagen, efter radiosändningen på kvällen började jag bli piggare. Nu har jag lirat innebandy i två timmar och sprungit som en get, och jag är piggare än jag varit på hela dagen...eftersom jag har väldigt få föreläsningar att gå på så har jag haft denna dygnsrytmen i princip hela terminen - kommer bli ett helvete att återgå till det vanliga...
Anton.E
quote:
Originally posted by Laszlo
Funkar tyvärr inte så bra...jag somnade efter fem i morse, gick upp klockan tio...har varit skitseg hela dagen, efter radiosändningen på kvällen började jag bli piggare. Nu har jag lirat innebandy i två timmar och sprungit som en get, och jag är piggare än jag varit på hela dagen...eftersom jag har väldigt få föreläsningar att gå på så har jag haft denna dygnsrytmen i princip hela terminen - kommer bli ett helvete att återgå till det vanliga...



hur många andra har varit i denna sisten ?? jag har det i alla fall.

mercy
Blir galen... försöker hitta en livestream från Qlimax! Ingen som har koll på ifall det ens finns en???? Arrrgh! *sliter sitt hår*
SWE_TRANCE
Jobbat och kört lite svarttaxi =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 
Privacy Statement