|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
| Jag me. Skruvad dygnsrytm, dessutom deprimerad.. :sadgreen: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
Är fortfande sjuk så dygnsrytmen är inte det bästa...KAN INTE SOVA!! |
Det är ju inte roligt att vara sjuk....Du får krya på dig...
| quote: | | Jag me. Skruvad dygnsrytm, dessutom deprimerad.. |
Är du deprimerad King....Vem är inte det....Såg att jag inte var ensam iaf.....Blev lite aktivitet på min ftp....Skön set du ladda btw... |
|
|
| dbl |
varför e jag fortfarande uppe??
ingen aning.. e svin trött och borde sova |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
Är du deprimerad King....Vem är inte det....Såg att jag inte var ensam iaf.....Blev lite aktivitet på min ftp....Skön set du ladda btw... |
Tack X-dream.. Har sett låtlistan till setet, verkar vara ganska likt Marco V - Live @ Club Eau the Hauge, men när det snackas så mycket om det måste man ju kolla vad det är :).
Jag får lite dåligt samvete för att jag inte uploadar nåt till dej, men vad ska man göra? Du verkar ju ha allt :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Tack X-dream.. Jag får lite dåligt samvete för att jag inte uploadar nåt till dej, men vad ska man göra? Du verkar ju ha allt :) |
Nej da ingen fara på taket....Ledsen om jag har det mesta men inget du kan göra åt det...Kolla min Request om du har något av dom albumen jag söker....
Och setet är mycket bra tycker jag....Början är skön lite hårdare...Sen är ju den nya remixen på Cosmic gate-Exploration of space hur skön som helst...Tror att den heter UK remix men är inte säker.....
Nej nu ska jag lägga mig i sängen...Hör att den ropar mitt namn...Kanske somna till en kass film eller så.... |
|
|
| Gaby |
| alltid samma gäng... va är det för fel på oss??? |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Gaby
alltid samma gäng... va är det för fel på oss??? |
Svar: Bredbandsuppkoppling :)
Kan vara anledningen.. Håller på att förstöra mitt sociala liv iaf.. |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Svar: Bredbandsuppkoppling :)
Kan vara anledningen.. Håller på att förstöra mitt sociala liv iaf.. |
Där sa du det! :p
Och folk påstår att knark är farligt... :whip: |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Gaby
Och folk påstår att knark är farligt... :whip: |
Så sant haha..:D
Oj, nu måste jag nog gå och lägga mej, börjar få huvudvärk..
Go Natt! |
|
|
| x-dream |
| Okej klockan är nu runt 0230 och ingen aktivtet....Alltid så när jag är upp för en gång skull.... |
|
|
| Gaby |
| VI HAR BÖRJAT SOVA på nätterna!:p |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
VI HAR BÖRJAT SOVA på nätterna!:p |
Det är ju sant....Gjorde jag ju med förut....Men nu när jag är hemma så är det inte alltid så lätt att lägga sig tidigt.. |
|
|
|
|