return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
och samma sak händer i dag.... :D:D:D

måste fan ta och skärpa mig
mindshooter
fan...för mig med.......kl är 00.37 nu...och sitter och väntar på en låt av Paul Wilson som e asfet....kommer posta den nästa vecka.....fan kommer inte sova förrän efter 1... :(
Aendy
Jag tillhör lätt den tappra skara som tydligen har svårt att hitta sängen... står faen fem meter bakom en... ändå ska det vara så svårt att slita sig från datorn och framförallt winamp och TA!
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
Jag tillhör lätt den tappra skara som tydligen har svårt att hitta sängen... står faen fem meter bakom en... ändå ska det vara så svårt att slita sig från datorn och framförallt winamp och TA!


Och jag sitter 1 meter framför min säng :( Nu ska jag till skolan om en minut....
Jre
REPEAT!!! Marco_V_Live_@_-_Sensation_2001.mp3

/ Jre
mindshooter
quote:
Originally posted by Jre
REPEAT!!! Marco_V_Live_@_-_Sensation_2001.mp3

/ Jre


Förklara gärna för mig vad du menar?
Är jag för trött?
reveal
han menar nog att han kör den mp3an på repeat :)
x-dream
quote:
Originally posted by Jre
REPEAT!!! Marco_V_Live_@_-_Sensation_2001.mp3

/ Jre


Kan hålla med dig där.....Det setet rockar fett.....

Du råkar inte ha det senaste setet med Marco V från club eau 08-25-01.....
Feant
du tycker inte att du börjar bli lite väl nördig :)
x-dream
Den stora frågan är vem det är som är nördig?

Aendy
quote:
Originally posted by Feant
du tycker inte att du börjar bli lite väl nördig :)


Fängelse? Läs alla av mister. Inte mycket vettigt där inte. Vet vem du är Feant och om du inte har utbyte av det här forumet är där väl ingen anledning att vara här. Menar, vi är nördar inom detta facket och tycker om det, lika mycket som du är nörd på ditt område.
Feant
quote:
Originally posted by Aendy


Fängelse? Läs alla av mister. Inte mycket vettigt där inte. Vet vem du är Feant och om du inte har utbyte av det här forumet är där väl ingen anledning att vara här. Menar, vi är nördar inom detta facket och tycker om det, lika mycket som du är nörd på ditt område.


Och Jag vet vem du är... men jag syftade kanske på Reveal och inte er andra
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
Privacy Statement