|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
och samma sak händer i dag.... :D:D:D
måste fan ta och skärpa mig |
|
|
| mindshooter |
| fan...för mig med.......kl är 00.37 nu...och sitter och väntar på en låt av Paul Wilson som e asfet....kommer posta den nästa vecka.....fan kommer inte sova förrän efter 1... :( |
|
|
| Aendy |
| Jag tillhör lätt den tappra skara som tydligen har svårt att hitta sängen... står faen fem meter bakom en... ändå ska det vara så svårt att slita sig från datorn och framförallt winamp och TA! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag tillhör lätt den tappra skara som tydligen har svårt att hitta sängen... står faen fem meter bakom en... ändå ska det vara så svårt att slita sig från datorn och framförallt winamp och TA! |
Och jag sitter 1 meter framför min säng :( Nu ska jag till skolan om en minut.... |
|
|
| Jre |
REPEAT!!! Marco_V_Live_@_-_Sensation_2001.mp3
/ Jre |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Jre
REPEAT!!! Marco_V_Live_@_-_Sensation_2001.mp3
/ Jre |
Förklara gärna för mig vad du menar?
Är jag för trött? |
|
|
| reveal |
| han menar nog att han kör den mp3an på repeat :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Jre
REPEAT!!! Marco_V_Live_@_-_Sensation_2001.mp3
/ Jre |
Kan hålla med dig där.....Det setet rockar fett.....
Du råkar inte ha det senaste setet med Marco V från club eau 08-25-01..... |
|
|
| Feant |
| du tycker inte att du börjar bli lite väl nördig :) |
|
|
| x-dream |
| Den stora frågan är vem det är som är nördig? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Feant
du tycker inte att du börjar bli lite väl nördig :) |
Fängelse? Läs alla av mister. Inte mycket vettigt där inte. Vet vem du är Feant och om du inte har utbyte av det här forumet är där väl ingen anledning att vara här. Menar, vi är nördar inom detta facket och tycker om det, lika mycket som du är nörd på ditt område. |
|
|
| Feant |
| quote: | Originally posted by Aendy
Fängelse? Läs alla av mister. Inte mycket vettigt där inte. Vet vem du är Feant och om du inte har utbyte av det här forumet är där väl ingen anledning att vara här. Menar, vi är nördar inom detta facket och tycker om det, lika mycket som du är nörd på ditt område. |
Och Jag vet vem du är... men jag syftade kanske på Reveal och inte er andra |
|
|
|
|