|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 71)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
| Firar att jullovet är här med att visa fingret åt den biologiska dygnsrytmen... :D |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Firar att jullovet är här med att visa fingret åt den biologiska dygnsrytmen... :D |
Ungefär samma sak här :D |
|
|
| NooN |
| Full och ensam en lördagskväll. Kan det bli värre? :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by NooN
Full och ensam en lördagskväll. Kan det bli värre? :D |
Ja du är uppe hemskt sent märker jag... go to bed ! Varför är du uppe så sent ? :toothless |
|
|
| Jeremy H |
| "Kevin & Perry go large" kl 02.40 på kanal5 för er som inte har nåt annat för er :) |
|
|
| zoric |
| Jag är uppe för sista kvällen på ett tag, på måndag börjar skolan igen :wtf: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan svårt att komma till sängs inatt... Just glott på Kevin and Perry go large på femman !
Rätt kass humor, rätt kass film men ändå underhållande och ett grymt soundtrack !
Go'natt ! |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja du är uppe hemskt sent märker jag... go to bed ! Varför är du uppe så sent ? :toothless |
Det är iofs sent för att vara jag :rolleyes: |
|
|
| Smeagol |
Förra veckan hade jag behövt en "varför är jag fortfarande nere"-tråd som behandlade internetuppkopplingsproblem...
Jag hade ju iofs inte kunnat läsa den då nätte inte funkade, men ändå!
(usch vad jag pratar strunt...) |
|
|
| fe_maLe |
| usch inte bra det här med lov:p gick nyss upp ur sängen å ser klockan nästan e fyra:nervous: blir å nanna tidigt ikväll så man får rätt dyngsrytm igen lr nått:clown: |
|
|
| zoric |
Jag har förstört min dygnsrytm totalt, och den här gången är jag seriös eftersom jag somnar/går till sängs tidigast 00:00 när det är skola dagen därpå. När det är lov är jag oftast uppe för länge och det känns verkligen när skolan börjar, för då kan man inte sova ut som vanligt. Sover maximalt 5-6 timmar/natt och det är verkligen jobbigt att vända på dagen :<
Jag måste seriöst skärpa mig när det gäller detta..:( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Förra veckan hade jag behövt en "varför är jag fortfarande nere"-tråd som behandlade internetuppkopplingsproblem...
Jag hade ju iofs inte kunnat läsa den då nätte inte funkade, men ändå!
|
Skaffa 3G-telefon och surfa med :D |
|
|
|
|