|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
idag är anledningen att dj doboy kör ett fett liveset på di.fm |
Och nu sitter han där och drar i spakarna igen... JAG ÄLSKAR DEN SNUBBEN. Det är faen läge att dra hit honom till kalla Sverige och låta honom visa upp vad han går för på någon klubb. Har försökt beställa hans skivor via e-mail eftersom jag tycker han förtjänar att få in lite stålar på all den glädje han gett mig. Doboy är gud oavsett om han har alla hjälpmedel till att mixa, det är låtvalet och flytet som jag är så JÄLA impad av. GODAMN! |
|
|
| reveal |
japp, han är mkt fin, *lyssnar*
födelsedagsfest på DI, massvis med djs som lirar live ikväll
lägg märke till att vår egen Irish lirade ett set för ett par timmar sen |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sova, jag, nu
c-yazzzZZZZZ...zzzZZzzz... |
|
|
| Gaby |
VARFÖR KAN JAG INTE SOVA?????
Ska stanna hemma fram till nyår, min plånbok tillåter inget mera:( ...va kan man göra hemma en fre/lör? |
|
|
| Gaby |
| 05:30 och jag e fortfarande uppe??? Nej nu får det vara nog!! |
|
|
| Aendy |
| varför är jag fortfarande uppe?... Jo därför att jag står framför datorn i entrén och frenetiskt försöker lära mig ett aerobicsprogram på en yta av 1,5 kvadratmeter utan att slå sönder extremiteter (heter det va?). Faen detta är värre än att råplugga för tenta kvällen innan skrivning, detta är riktigt tungt och frustrerande. Borde varit ute i god tid, för vi har ju trots allt dansstudios på skolan för sånt här. ÅNGEST! Hade hellre varit ute å dansat på riktigt :~( |
|
|
| x-dream |
Fan vad jag hatar att bli väckt mitt i natten av polare som är på efterfest.....Och man hör hög trance musik pumpa ut ur högtalarna och man har tagit en lugn hemmakväll tittat på video med mera....
Nu kan jag ju fan inte somna om...... |
|
|
| Ravesquad |
Jag e uppe för jag just kom hem.. har haft världens längsta snöbollskrig me grabbarna från konsum (jobbar där på torsdagar) ända från vasastan till söder......faan va härligt det e me snö:D
åh vet ni va?! jag blev klar med min c-uppsats ida!!!!! fan va jag e duktig:) :) :)
nu e frågan, kommer jag orka upp imorn till min klipptid kl 10?!
go natt på er mina allra bästa tranceaddictkompisar i världen!!! pusspuss;) |
|
|
| reveal |
| spelar civilization 3... :) |
|
|
| mindshooter |
Själv har jag spenderat många nätter framför Counter strike nu :rolleyes: Jävla beroende framkallande........ :p
Har PMat lite med skaparen också som förövrigt är en regulär medlem på TA :)
Nu kommer inte jag tillbaka förrän runt den 10:onde så se till att vara lika gulliga mot varandra nu som ni alltid varit :) |
|
|
| reveal |
| vem är det som skapat det? |
|
|
|
|