|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
kan inte sova heller.
ska vakna kl 4.30 för att hinna med flyget och det e nästan kl3 nu grr :whip: |
|
|
| ScuL |
| *tränar för sensation imorron* :cool: |
|
|
| Scintilla |
| För att dagarna är inte lika spännande som nätterna helt enkelt. |
|
|
| SteveTranz4ever |
För att jag e så jävla slö på att dra mig till sängen...
Ikväll har jag glott på följande filmer
Star Wars - Episode IV - A New Hope
Star Wars - Episode V - The Empire Strikes Back
Star Wars - Episode VI - Return of the jedi
Alla i dom förlängda special versionerna... yeah I'm a geek & klockan e för mycket... jobbet börjar 08:00 imorrn....

GÄSP!!!!!!!!!! |
|
|
| Gate 42 |
| För att jag har semester, det säger väl allt :D |
|
|
| lonne |
| sjukt tankspridd och oerhört svårt att gå ner i varv och koppla av.:rolleyes: |
|
|
| CJ InterCity |
| för att jag blev addicted to trance :cool: |
|
|
| biznology |
| druckit till full? |
|
|
| x-dream |
Har icke lagt mig ännu...Försöker vända tbx på dygnet som jag vänt på något fruktansvärt när man har semester..
:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: |
|
|
| beaversweede |
| jaaa.....schatan va gör man uppe nu för..lite fullll är man ju alltid men det brukar jag hålla i hemlighet så ni förstår säkert varför jag skriver detta :).....dessa rackarns nattklubbar i skellefteå spelar skiiiiiiitdålig musik dom spelade bara tre trancelåtar....resten var bara skit...........ska sova nu....zzzzzzzzz |
|
|
| Glorie |
för ja har varit och lyssnat på Envio på Klubb Remedy i LKPG :) han körde Silence (tiesto rmx) som sista låt :) weeeeeeeeeee! sen var det typ BARA kända asbra låtar rakt igenom hans 2-timmarsset :) kanske en 2-3 jag inte kände igen bara :) Touched by the sun lirades oxå såklart.. och "speak in sympathy-låten" va den nu heter.. mycke fin.. plus en massa andra bra, som jag inte kommer på för tillfället...
nu e jag hungrig så jag måste dricka mjölk och äta en smörgås. beaver, pallra dig ner hit så får du höra lite mer än 3 trancelåtar på en kväll :) |
|
|
| beaversweede |
| quote: | Originally posted by Glorie
beaver, pallra dig ner hit så får du höra lite mer än 3 trancelåtar på en kväll :) |
joo, ska göra det när jag har bättre ekonomi och tid :) ..
det är inte precis så att jag blir utråkad av att dom spelar för mycket trance här uppe :( |
|
|
|
|