|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
fastnat med musik från Skazi och har ingen lust att lägga mig i sängen :D
(hehe, detta var då den första gången ja posta i denna tråd... va får man då? som förstposterska?:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja du ... du kan få en kram av mig så kan jag bjuda på en öl :toothless
Själv ska jag hoppa i säng nu... känner fortfarande spattig sen jag fick reda på den nya infon om Valborgs Kryssningen... :eyespop: :wtf: :D
Go natt... |
|
|
| SWE_TRANCE |
"Chillar" TA-forumen lite å lyssnar på musik...
Känner på mig att jag kommer vara gristrött imorrn när jag ska upp till 13h arbetsdag.. :o |
|
|
| Gaby |
| För jag har så mycket partyinfo som jag bara måste dela med mig ;) he he he he he he |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
För jag har så mycket partyinfo som jag bara måste dela med mig ;) he he he he he he |
jepp, trevligt ;) posta mer :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja du ... du kan få en kram av mig så kan jag bjuda på en öl :toothless
|
va snällt av dig :) btw, ja dricker inte öl, men tack ändå...
varför e ja uppe...? känslosvall..ja ska sova nu |
|
|
| reveal |
| bra fråga, borde verkligen lägga mig nu känner jag... får se om jag gör det :D |
|
|
| Dj_ExOn |
| Nej nu drar jag in i La la land.. zzZzzzZZz! |
|
|
| Dioxys |
| quote: | | Nej nu drar jag in i La la land.. zzZzzzZZz! |
tsss :toocool:
själv har man sömnsvårigheter :( kanske borde ta och skaffa medicin eller nått :S |
|
|
| cviper |
uhh, den här threaden fanns visst fortfarande :O
trodde först att det var min mail som börja spöka (igen). det var ju ett j**la tag sen jag besökte TA forumsen senast :) (typ. Sep. 2001) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by cviper
uhh, den här threaden fanns visst fortfarande :O
trodde först att det var min mail som börja spöka (igen). det var ju ett j**la tag sen jag besökte TA forumsen senast :) (typ. Sep. 2001) | Å fan så här har vi en "gamling"... dags då att du hänger här lite mer så du blir av med din tranceaddict in training status ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by cviper
uhh, den här threaden fanns visst fortfarande :O
trodde först att det var min mail som börja spöka (igen). det var ju ett j**la tag sen jag besökte TA forumsen senast :) (typ. Sep. 2001) |
ojdå...välkommen tillbaka mannen :) |
|
|
|
|