|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| evggyrt |
För att datorn piper till varje gång jag får ett mail och när jag ligger i sängen och hör det så vill jag igentligen inte gå upp och sätta mig vid datorn och läsa det. Men av nån konstig anledning så känner jag ett behov av att läsa det. Så kan jag lika gärna gå upp och titta var det är... aha, kontrollbesked från vhs, får jag sova nu igen?
BTW, nån som vet hur man stänger AV pc-speaker? Är det bara genom att klippa sladdarna som det går? Eller är det nån inställning nånstans som jag inte hittat? Har försökt stänga av allt (outlook 2003 + windows xp) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by evggyrt
Är det bara genom att klippa sladdarna som det går? |
Annars kan man ju dra ut kontakten till sladden, så förstör du inte den iaf :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by evggyrt
För att datorn piper till varje gång jag får ett mail och när jag ligger i sängen och hör det så vill jag igentligen inte gå upp och sätta mig vid datorn och läsa det. Men av nån konstig anledning så känner jag ett behov av att läsa det. Så kan jag lika gärna gå upp och titta var det är... aha, kontrollbesked från vhs, får jag sova nu igen?
BTW, nån som vet hur man stänger AV pc-speaker? Är det bara genom att klippa sladdarna som det går? Eller är det nån inställning nånstans som jag inte hittat? Har försökt stänga av allt (outlook 2003 + windows xp) |
Sladden går väl bra att klippa, men kanske dumt om du får användning av den framöver? Borde gå att avvaktivera den i BIOS. |
|
|
| evggyrt |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Sladden går väl bra att klippa, men kanske dumt om du får användning av den framöver? Borde gå att avvaktivera den i BIOS. |
jo det är sannt... fast grejen är att jag typ aldrig vill starta om datorn för att gå in i bios... men jag kanske borde testa det =)
| quote: | Originally posted by reveal
Annars kan man ju dra ut kontakten till sladden, så förstör du inte den iaf :p |
kanske en bra idé ja, så slipper jag starta om.... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by evggyrt
jo det är sannt... fast grejen är att jag typ aldrig vill starta om datorn för att gå in i bios... men jag kanske borde testa det =)
kanske en bra idé ja, så slipper jag starta om.... |
vad har du för uptime? :p |
|
|
| Kamelen |
| håller på fixar alla burkar i huset =) format på alla.. OpenBSD.. Win2k .. win98.. med mera =).. nu börjar allt synca och hamna rätt =) |
|
|
| Glorie |
| bah, fråga mig inte. just nu känns det som jag är den enda som e vaken i heeela sverige. :( |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Glorie
bah, fråga mig inte. just nu känns det som jag är den enda som e vaken i heeela sverige. :( |
Jag är oxå vaken. Börjar känna mig lite trött nu så jag går väl o lägger mig om en timme eller så... |
|
|
| Try |
| Jag är typ på väg till sängen nu. Ska bara.... |
|
|
| Snakebyte |
| för att jag är för full för att sova och det är midsommar! (trance i lurarna) |
|
|
| Amnezia |
vem kan sova efter denna svidande förlust på straffar:eek: :nervous: :wtf: :( :( :( :( :( :( :(
en stolpe å en ribba men inge mål.....knaaas |
|
|
|
|