|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
I only smoke weed when I need to
And I need to get some rest
I confess, I burnt a hole in the mattress
Yes, yes, it was me, I plead guilty
And on the count of three I pull back the duvet
Make my way to the refrigerator
One dry potato inside, no lie
Not even bread, jam
When the light above my head went bam!
I can't sleep, something's all over me
Greasy, insomnia please release me
And let me dream about making mad love on the heath
Tearing off tights with my teeth
But there's no relief
I'm wide awake in my kitchen
It's dark and I'm lonely
Oh, if I could only get some sleep
Creeky noises make my skin creep
I need to get some sleep
I can't get no sleep.... |
|
|
| ExOn |
| Slutade nyss jobbet, sitter hemma hos en engelsk polare och ska snart sova. Upp och golfa om 6 timmar. |
|
|
| CJ InterCity |
| jag väntar en promo CD som skulle kommit i fredags, men som tyvärr kommer imorgon istället. längtar så mycket att jag inte kan sova :toothless |
|
|
| jofawe |
söndagsnatt och jag kan som vanligt inte somna.. :whip:
blir väl en 2-3 timmars sömn som vanligt.. suck.
har iofs sovit hela dagen, varit bakis som.. ja.. usch. |
|
|
| Jeremy H |
Woohoo.. började nyss med en uppsats som ska vara inne kl8, dvs om mindre än 5h :rolleyes:
Vore skönt att hinna sova en timma eller två innan dess oxå...
Känner på mig att morgondagen kommer att bli kanon! :p |
|
|
| dj christian |
| när jag skriver det här har jag varit upppe 4 dagar o nätter i sträck o bara lyssnat på trance. är lite snurrig i huvudet nu förresten |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by dj christian
när jag skriver det här har jag varit upppe 4 dagar o nätter i sträck o bara lyssnat på trance. |
va fan då för :conf: |
|
|
| dj christian |
| är man tranceaddict så är man inte sant, aj nu blev jag snurrig igen :crazy: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by dj christian
när jag skriver det här har jag varit upppe 4 dagar o nätter i sträck o bara lyssnat på trance. är lite snurrig i huvudet nu förresten |
:o Det där är på gränsen till vad man klarar.. |
|
|
| Smekbar |
| hehe kanske lite tidigt för mig att skriva men... borde faktiskt ligga o sova nu. :( ska in i en studio imorron och spela in lite sång till en låt jag skrivit och producerar... utöver det så har man förstås problem men tjejen också, så även om jag gått o lagt mig så hade jag inte somnat... livet är ett helvete just nu... gah... |
|
|
| mr_fisken |
| lite motvilligt försöker jag trycka i mig en burk kesella:tongue2 |
|
|
| jofawe |
| vafan.. jag borde sova nu .. bah! |
|
|
|
|