|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Har snart laddat hem 94 låtar av Kings of Clubs aka Virus :gsmile: går o lägger mig nu, har queat ytterligare 150:happy2: AGs död va det bästa som kunde hända TA-Huben :tongue3 |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Har snart laddat hem 94 låtar av Kings of Clubs aka Virus :gsmile: går o lägger mig nu, har queat ytterligare 150:happy2: AGs död va det bästa som kunde hända TA-Huben :tongue3 |
Jag skickar en faktura.
:D |
|
|
| lonne |
| Efterbäng,gryningsljuset samt brist på sunt förnuft låter som svaret på denna fråga..livet e bra. :crazy: |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by lonne
Efterbäng,gryningsljuset samt brist på sunt förnuft låter som svaret på denna fråga..livet e bra. :crazy: |
Hahahaha!! Nice. |
|
|
| King of Clubs |
| För att Tiesto droppat ett extremt bra set som streamades över internetradio. Nu är det Cor Fijneman som lirar.... Och jag som har en VM final (!!!) att se om några timmar.. Jobbigt! |
|
|
| lonne |
Sant mannen, Cor Finjamnan`s set var också skitbra.
Nu är det bara jag och brevbäraren uppe..Godmorgon. |
|
|
| lonne |
| Samma tid samma kanal, känner mig hemmastadd i denna tråd.. |
|
|
| reveal |
| var ett tag sen senast, men idag går det inte att lägga sig för min del verkar det som :D har just "upptäckt" Aquanauts - Deep Sea, och jag ska bara höra den en gång till :stongue: |
|
|
| Dj_ExOn |
| Pluggar Psykologi! :mad: |
|
|
| lonne |
Psykologi är ju fan ett av de få ämnerna som var ok i plugget.
Ska sitta uppe tag till nu när jag är ledig, men jag är inte aktiv i
denna tråd längre....huh..:D |
|
|
| Dj_ExOn |
| Ja men fan inte 100 sidor med freud!! :whip: |
|
|
|
|