|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
jag hatar det här!
det har nästan lyckats att vända om dygn igen till en vanlig rytm men nu kunde jag inte sova ändå arrrghhh :( :whip:
hoppas att det går att stanna upp tidigt för att jag vill ha en vanlig rytm när jag börjar på jobbet igen på fredag. |
|
|
| lonne |
| Helvete ! Jag gick o la mig 00:30 och vaknar 03:30 och kan inte somna om. Nu ska jag dessutom jobba mellan 06:00-15.00, jag kommer iaf inte ha svårt att somna ikväll.:p |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by lonne
Helvete ! Jag gick o la mig 00:30 och vaknar 03:30 och kan inte somna om. Nu ska jag dessutom jobba mellan 06:00-15.00, jag kommer iaf inte ha svårt att somna ikväll.:p |
Ojda inte så roligt att gå till jobbet strax...Själv är man fast i pokern :D |
|
|
| lonne |
Helvete vad jag störs av att vara vaken just nu. Klockan är snart 04 och jag är inte det minsta trött, men sjukligt uttråkad.
Dessutom känns det för sent, för att påbörja något som att se en film eller något likande. Värdelöst ! :whip: |
|
|
| x-dream |
Damn allså hatar dessa söndagar...Alltid likadant varje helg...
Går inte att sova å så ska man upp om 3 timmar å jobba...Hur skoj känns de på en skala 1-10... |
|
|
| M1cro5lave |
| quote: | Originally posted by lonne
Helvete vad jag störs av att vara vaken just nu. Klockan är snart 04 och jag är inte det minsta trött, men sjukligt uttråkad.
Dessutom känns det för sent, för att påbörja något som att se en film eller något likande. Värdelöst ! :whip: |
håller med, men man får tar sig tid att sova trots allt...
dags att sova för mig med, klockan börjar bli mycket ;) |
|
|
| reveal |
| Tja... ingen aning varför jag är uppe :p |
|
|
| AC. |
...Suger.
Hemma strax innan två. lad mig och kolla på Deer hunter, somna direkt. Vaknat nu och kan inte somna om igen.
Törstig.
:clown: |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by AC.
...Suger.
Hemma strax innan två. lad mig och kolla på Deer hunter
|
Ruskigt bra film! Dessutom är skådespelar insatserna förstklassiga.
Bäst är Christopher Walken, vilken jävla kille!:) |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by lonne
Ruskigt bra film! Dessutom är skådespelar insatserna förstklassiga.
Bäst är Christopher Walken, vilken jävla kille!:) |
Kan varit för att jag var trött när jag såg den men är det inte ovanligt lite dialog i den filmen?
I kväll står "Fear And Loathing In Las Vegas" på tur här näst för att ses! |
|
|
| dbl |
| ingen aning... borde sova... sitter o gäspar... men måste ta o lyssna igenom låtarna i winamp listan först... hehe :) |
|
|
| MojjMojj |
| jag orkar inte sova.. sitter och väntar på att få ner Naruto 72 från en torrent som går slött som bara satan. Är sjuk också och sömnen blir iaf inge bra då :P |
|
|
|
|