|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| Det är nog dax att lägga sig nu tror jag....Ska ju upp om ett par timmar typ 5 timmar.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har precis kollat på en bra DivX rip på filmen Jeepers Creepers...
Jäkligt läskig... gå på bio med en tjej och jag lovar att du har henne i dit knä efter en stund, det hade jag här hemma iaf.... , ja om nu inte du hamnar där själv.
Gaby... du får väl gå med nån kille så du får sitta i hans knä då... :toothless skoja ;)
Den har iaf. premiär i Juni...
Nu ska man väl ta hem nåt annat å glo på eller ska man göra nåt annat...
C-ya... |
|
|
| Ravesquad |
Är inte det mista trött... fan va jobbit att man e astrött på dagarna o pigg på nätterna när man ska sova:rolleyes:
| quote: | Originally posted by x-dream
Det är nog dax att lägga sig nu tror jag....Ska ju upp om ett par timmar typ 5 timmar.... |
varför då?
*edit* e du bonde? |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har precis kollat på en bra DivX rip på filmen Jeepers Creepers...
Jäkligt läskig... gå på bio med en tjej och jag lovar att du har henne i dit knä efter en stund, |
låter som en bra strategi....nu gäller det bara å hitta en bra tjej också :cool:
företsne...va gör man om man har en okänd kille brevid sej då som går ensam...tänk om han börjar närma sig mitt knä :nervous: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
varför då?
*edit* e du bonde? |
:D :D :D Nej inte bonde men jag sysslar med annat som bönder skickar till slakt..... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
låter som en bra strategi....nu gäller det bara å hitta en bra tjej också :cool:
företsne...va gör man om man har en okänd kille brevid sej då som går ensam...tänk om han börjar närma sig mitt knä :nervous: | Okej ... om du nu inte är lagd åt det hållet så tycker jag du ska fly fältet....:nervous: |
|
|
| SWE_TRANCE |
är hur pigg som helst just nu...
Fast inget å göra, får väl lägga mig i sängen och somna in till en film då kanske..
PEACE! |
|
|
| reveal |
just hemkommen efter 3 dygns gediget festande på lundakarnevalen
amnesia var en av höjpunkterna |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
just hemkommen efter 3 dygns gediget festande på lundakarnevalen
amnesia var en av höjpunkterna |
Hoppas att du hade det trevligt på amnesia....:) :) :) |
|
|
| dbl |
för att klockan bara e 15:53
något tidigtför att lägga sig :) |
|
|
| reveal |
| usch, har spelat NHL 2002 hela natten, känns som att det är läge att lägga sig... halv 5 |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Okej ... om du nu inte är lagd åt det hållet så tycker jag du ska fly fältet....:nervous: |
men om filmen e ruskigt bra då....då har man ju ytterligare ett problem ;) :p |
|
|
|
|