return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by mindshooter

Nu kan vi flama dig hur mycket vi vill och när vi vill för det här


Jo... men å andra sidan tänker jag inte ta illa upp, så ni kan ju försöka se om det ger nån effekt ;)
fruktsoppa
feta hörlurar o fett ljud på natten.. o bara surfa runt..
x-dream
quote:
Originally posted by fruktsoppa
feta hörlurar o fett ljud på natten.. o bara surfa runt..


Det är ju sant......Släjv brukar jag lyssna på hård techno på natten typ Sven väth,Pascal F.E.O.S, Frank Lober med mera....

Det brukar hålla mig vaken...
fruktsoppa
ja, det e faan det man strävar efter varje kväll.. =) ha det när man åker bräda e grymt också.. om det e sköna slopes..
x-dream
quote:
Originally posted by fruktsoppa
ja, det e faan det man strävar efter varje kväll.. =) ha det när man åker bräda e grymt också.. om det e sköna slopes..


Jaså du bräda oxå.....Det var ju ett x antal år sen man gjorde det.....
fruktsoppa
mm, har åkt i 6 år snart.. söbräda alltså.. åkte skate i 2 år på mellanstadiet.. fast detta post hör till sporter? threaden.. *sch, säg inget*
x-dream
Klockan börjar närma sig natt....Det är ju redan natt men ja 0040 är väl inte så sent men....

Dax att krama en snus ta fram colan och ladda winamp med hård techno just nu är det Sven Vath-Live @ Mixery Castle 18-08-01 som gäller hårt från början till slutet....
SoulWeaver
quote:
Originally posted by Jre
skoja inte, jag kan ha värsta musik abstinensen!

tex om jag är bortrest så kan jag ligga och
dagdrömma låtar.

Sen när man kommer hem så får man spinna bort några
timmar så man kommer i balans igen :)

Tranceaddict now and Forever !

// Jre


Så är det för mej oxå! =)
mindshooter
quote:
Originally posted by SoulWeaver


Så är det för mej oxå! =)


Nämen soulwaver kul att ha dig här :)
Har du spanat in alla sektioner eller bara den svenska?
`Finns mycket att se....hoppas du stannar..!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
Privacy Statement