|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| fe_maLe |
| halv 2 och siter här fortf och ska upp 9:nervous: va tänkt så iaf:p |
|
|
| jofawe |
och jag är sjuk så jag ska inte upp.. siktar på att börja jobba på fredag.
Laddar hem Snutarna på dvd nu .. ska bli kultigt.
Råkade nog väcka hela huset innan, skulle testa en nybränd skiva.. så hade jag glömt skruva ner ljudet på stereon, så det drog på av bara fan ... skivan hette "Svenska Kareoke Klassiker" ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
halv 2 och siter här fortf och ska upp 9:nervous: va tänkt så iaf:p |
snart halv tre och jag ska upp klockan åtta...sen har jag föreläsning/labb/workshop i SJU jävla timmar...Milan och Chelasea vann ju idag ( = jag vann pengar), så jag var ju illa tvungen att gå ut och fira det...(hde nog gått ut ändå)...och nu försöker jag hålla mig ifrån skivspelarna - ställer jag mig där kommer jag inte komma loss förän imorgon eftermiddag :| |
|
|
| cviper |
Pubrunda på chalmers ikväll. Astrofysik kl. 08.00 imorgon (nja, snarare idag). Får se hur det går.
Men det var kul. Några äldre studenter kom på den utmärkta idéen att använda flytande kväve från en av deras labbar till att bygga "kvävebomber". Mycket skoj :toothless |
|
|
| CJ InterCity |
fick lite stolar av Sipo för en stund sedan... jag satte ut dem på balkongen, satte mig i en av dem och somnade!!!!! blev väckt av en fågel nyss :toothless
nu blir jag säkert förkyld:nervous: |
|
|
| November |
Nu sitter jag här igen å grubblar..
*suck*
Måste faktiskt gå å lägga mig..
Vilket jag gjort tre gånger tom..
Men utav ngn anledning måste jag gå upp :(
Ska verkligen inte lyssna på musik att somna in till..
Har insett det nu att jag på ngt sätt "håller mig vaken" för att få höra nästa låt... och nästa och bara nästa efter det..
E jag skadad eller vad :conf:
Nee.. vill sova nu :whip: |
|
|
| ScuL |
kan/vill inte sova... vet inte värför
har lust att producera en ny låt t.o.m.:conf: |
|
|
| November |
*borstar av tråden*
Nu kan jag absolut inte sova :(
Å en annan som ska upp å jobba snart *suck*
Alltså vad gör man om man inte kan sova.... :conf:
Kan inga knep alls.. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by November
*borstar av tråden*
Nu kan jag absolut inte sova :(
Å en annan som ska upp å jobba snart *suck*
Alltså vad gör man om man inte kan sova.... :conf:
Kan inga knep alls.. |
När inte jag kan sova lägger jag mig i sängen och sätter på en film, då slocknar jag nästan direkt :)
Just nu så har jag suttit och knåpat ihop ett nyhetsbrev som är påväg ut i eten :) Blir att lägga sig och somna in till en film nu! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by November
*borstar av tråden*
Nu kan jag absolut inte sova :(
Å en annan som ska upp å jobba snart *suck*
Alltså vad gör man om man inte kan sova.... :conf:
Kan inga knep alls.. |
jag låg somnlös ända till 3 igårnatt..
Försökte allt, dricka vatten å pissa, räkna minuter osv.
Sen när jag provade lägga mig i soffan.. då somnade jag direkt! |
|
|
| jofawe |
javafan.. ska ju jobba kl 6!!!
Varför är jag uppe? Varför sitter jag vid datorn?! |
|
|
| Cloudburst |
| pratar med folk på icq/msn... kan inte sluta. Fast jag är ledig imorn... :p |
|
|
|
|