|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
har inte lagt mig än, gonna get that big deal soon, thats why, gotta work!
|
|
|
| Vizay |
| farliga grejer å snacka med flickor hela natten...vart uppe till fem två dar i rad pga. det å de ser ut som de blir så idag också :eek: |
|
|
| reveal |
| har en omgång tvätt i maskinen :whip: |
|
|
| reveal |
| har en omgång tvätt i torktumlaren :whip: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
har en omgång tvätt i torktumlaren :whip: |
vaaaaaa??
Bor du i villa eller har ni inga tider att anpassa er efter i tvättstugan??:eyes: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
vaaaaaa??
Bor du i villa eller har ni inga tider att anpassa er efter i tvättstugan??:eyes: |
antar att det är andra regler som gäller för korridorer :D vår tvättstuga ligger avskiljt, så det är lugnt |
|
|
| ShyTrance |
| jag håller på o skriver en bokrecension till engelskan imorrn :( |
|
|
| cviper |
Håller (fortfarande) på att packa till resan imon .. ska vara på flygplatsen om 5 timmer och 45 min.. och borde få lite sömn där emellan också (resan till flygplatsen tar 40 min också)
Naja, kommer tillbax om en vecka då :D |
|
|
| Glorie |
ikväll är det nåt fel påmig :(
klockan e 3:51 å ja e inte ett dugg trött! :p
riktigt illa! fan fan fan... |
|
|
| XLA |
| Suttit och svurit åt Apache i åtskilliga timmar då jag omstrukturerat min webserver en massa... får FAN inte Custom Error Documents att funka... kanske bara är för trött ;) |
|
|
| Dj_ExOn |
Jag gör projekt arbete.. mycket roligt!
Någon som har lite info om telegrafins historia? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Någon som har lite info om telegrafins historia? |
jag kan telegrafi, sända o ta emot 100 tecken per minut... eller ja, KUNDE det iaf, har inte tränat på tre år eller så ;) (fast jag kan alltså fortfarande telegrafi, fast inte lika snabbt :)) |
|
|
|
|