|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| MiB |
| precis kommit hem.. puh puh.. ös ikväll asså =) |
|
|
| el_vez |
| bra fråga.. pysslar med musiken, fan vad tid det snor... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jo ni... har vart ute med polarena på lokal hak... vad ska man säga... rätt skönt att tjaffsa med polarna om helt oviktiga saker och sänka ett par bira .... sen att musiken sög ballefjong var ju inte helt oväntat eller vad sägs om denna play-list
Mr Vain
Flickorna i TV 2
Kung i baren
Mr lova lova (med Skäggig eller vad han heter)
ja och så vidare och så vidare...
*längtar/drömmer tillbaks till kryssen* |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
sög ballefjong |
fyfaaaan va hemskt :eyes: :eyes: starka ord mannen, starka ord... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Mr Vain
Flickorna i TV 2
Kung i baren
Mr lova lova (med Skäggig eller vad han heter)
ja och så vidare och så vidare...
|
Det är en tung playlist allså....:D |
|
|
| reveal |
| Spelar Command & Conquer: Generals :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan de blev hårt igår! Tror nog jag söp bort min mobil för första gången.... det får väl anses som ganska bra ändå efter 15 år i branchen.... eller va de kanske Kraith som tog den??? Dom körde hyffsad trance på båten igår eller hur... |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan de blev hårt igår! Tror nog jag söp bort min mobil för första gången.... det får väl anses som ganska bra ändå efter 15 år i branchen.... eller va de kanske Kraith som tog den??? Dom körde hyffsad trance på båten igår eller hur... |
Ajajaj! Nej, jag är oskyldig. Du får ringa och höra om de har hittat en mobil, men den chansen är väl minimal. :(
Bra musik, japp! |
|
|
| Aendy |
| Jag är fortfarande uppe för att jag är... störd! |
|
|
| Treo |
| spelat ww2 online i fyra timmar nu.. huvudvärk. |
|
|
| lonne |
I och med att sommaren närmar sig med stormsteg går också min dygnsrytm mot ett osunt skede. När jag äntligen börjar kunna gå ner i
varv och kännna mig trött... kommer gryningsljuset som en objuden gäst. :eek: |
|
|
| cviper |
För att jag precis kom hem från studentfesten. *urk*
Var lite måttligt drickande där (dvs. några tequila shots, olika vodka drinks, några öl & lite annat gott). Hela kalaset gick på runt 1100 sek. :mad:
*ser inte fram emot baksmällen imon .. err.. idag* :whip: |
|
|
|
|