|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| hmm... han har jag nog aldrig "sett" här på TA. har han varit med länge eller? |
|
|
| King of Clubs |
..för att jag inte är trött och inte har nåt liv.
Jag spelade civ 2 som bara den förut, världens bästa dataspel efter championsship manager.. tänkte köpa 3:an den dagen jag en gång vaknar och inser att jag faktiskt äger pengar. |
|
|
| reveal |
| klockan är 5... frågan är varför bara jag, King of Clubs och Gaby är uppe, det borde alla vara :) se "jag byter var 10e sekund" för hela storyn :) |
|
|
| Gaby |
| Sov på soffan ... var bara tvungen att lyssna klart.... |
|
|
| King of Clubs |
| Jag vaknade typ nu. Solen har redan gåt ner, Ångest! tänkte egentligen gå upp innan tolv, massa grejer att fixa. men men.. |
|
|
| Gaby |
| Jag ligger hemma sjuk så jag har förflyttat mig från datorn till soffan och sen soffan till datorn... snacka om att inte ha ett liv!!?? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag vaknade typ nu. Solen har redan gåt ner, Ångest! tänkte egentligen gå upp innan tolv, massa grejer att fixa. men men.. |
Det är inte mycket till liv....Vakna nu...Själv har jag varit vaken sen 0600.....Så jag klarar inte av era upperstittar nätter framför datorn.....Får väl försöka idag om det är något p3remix.... |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
Det är inte mycket till liv....Vakna nu... |
Haha :) hård dom.. :) nej, men å andra sidan så har jag aldrig påstått att jag har nåt liv :D
Det är så lätt att man vänder på dygnet en gån, men sen är det så otroligt svårt att vända tillbaks. Nyårsafton ställde till det, vakna 8 på kvällen efter den dagen. Men, det rör sig i rätt riktning, jag vaknar en timme tidigare för varje dag, så jag borde väl vakna 6 på morgonen som du i februari nån gång.. :D
Från en sak till en annan, X-dream, du brukar ha koll på det mesta. Jag undrar har du nånsin sett något Push-live förutom det från trance energy ifjol, som bara är 30 minuter? |
|
|
| x-dream |
Vad inte menat att det skulle vara en hård dom.....Jag vet hur det är....Det är ett helvete när man har vänt på dygnet....
Jag har dock inte sett några mera med PUSH aka M.I.K.E men jag kollade runt lite på Här
Och hittade dessa...
M.I.K.E. Megamix
A mix with M.I.K.E. productions/remixes
Mixed by DJ M - 2000/11/17
70:53 minutes
M.I.K.E. Megamix (2)
A mix with M.I.K.E. productions/remixes
Mixed by DJ M - 2000/11/17
72:36 minutes
DJ : M.I.K.E.
Set : Progressive Nation @ C-Dance Radio
Date : 04-04-2001
Bitrate : 192
Time : 78:44
MB : 113
Ripper : Timo
DJ : M.I.K.E.
Set : Progressive Nation @ C-Dance Radio
Date : 01-08-2001
Bitrate : 192
Time : 52:50
MB : 76
Ripper : Timo 4 Subsounds
Har aldrig sett dessa någonstans..... |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
Vad inte menat att det skulle vara en hård dom.....Jag vet hur det är....Det är ett helvete när man har vänt på dygnet....
Jag har dock inte sett några mera med PUSH aka M.I.K.E men jag kollade runt lite på Här
Och hittade dessa...
Har aldrig sett dessa någonstans..... |
Jag trodde inte heller att du menade det så, jag skojade bara :)
Tack så mycket för hjälpen, nu ska jag försöka hitta nån av dom.. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag trodde inte heller att du menade det så, jag skojade bara :)
Tack så mycket för hjälpen, nu ska jag försöka hitta nån av dom.. |
Ingen fara...Hoppas att du hittar någon av dom....Fan klockan är 0230 och ingen av ni andra är här....Skumt annars brukar det ju vara en sån aktivitet här annars..... |
|
|
| Gaby |
| Är fortfande sjuk så dygnsrytmen är inte det bästa...KAN INTE SOVA!! |
|
|
|
|