|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
| Har suttit å lirat Need for Speed Underground nu, märkte att klockan började närma sig 04!! Jävligt roligt spel va det iaf..gonatt :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Har suttit å lirat Need for Speed Underground nu, märkte att klockan började närma sig 04!! Jävligt roligt spel va det iaf..gonatt :) |
haha
det e verkligen beroende :D
hm
ja sitter uppe nu men jag är trött som fan.
ändå ska jag avgöra en rapport. argh. :( |
|
|
| beaversweed |
sitter och dunkar till astral projection - amen,, jäkligt skön skiva..tur bara att man har sovmorron :cool:
menmen nån gång måst man ju lägga sig också :sadgreen: |
|
|
| mindshooter |
Jag vakna just efter 3 timmars sömn...är så förbannat sjuk. säkertt aendy som smittat mig ;)
jag har så ont i kroppen attt det inte går o sova...
:nervous: |
|
|
| dbl |
| sitter o spelar om prince of persia: sands of time.... ett rå grymt spel o starkt rekommenderat :) |
|
|
| Goldiluxe |
vaknade utav nat brak har utanfor, lat som skottlossning.
ar somnig i ogat.
dricker sprite. |
|
|
| reveal |
kom just hem från psy-fest.
dricker apelsinjuice. |
|
|
| dbl |
vet inte varför.. kan inte sova bara.. känner mig helt borta typ.... hel jobbigt... la mig vid 12/halv1 o har inte somnat ännu :/
har visserligen legat o lyssnat på musik, men ändå...
neeeeeeeee.. tebaka till sängen o nana kudde nu... gonatt |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
vet inte varför.. kan inte sova bara.. känner mig helt borta typ.... hel jobbigt... la mig vid 12/halv1 o har inte somnat ännu |
känner mig oxå helt borta, vet dock varför :p |
|
|
| P4z! |
| har vänt upp och ner på dygnet... The Shawshank Redemption är ett av de bästa filmerna någonsin tycker jag. |
|
|
| dbl |
| kan inte nana kudde... hel jobbigt :/ |
|
|
| lonne |
| Grämer mig över en tjej jag avvisa, vilket jag bittert ångrar. :mad: |
|
|
|
|