|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Laszlo |
Dagens :rolleyes:
lyssna på detta - hade lite korvstroganoff över sen igår, tänkte koka lite ris och käka upp det sista.....
när riset kokat färdigt, hungrig som en flock hyenor, häller jag ner riset i durkslaget! 98% av det ligger nu i diskhon...:rolleyes: nu skiter jag i detta - gonatt. |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
när riset kokat färdigt, hungrig som en flock hyenor, häller jag ner riset i durkslaget! 98% av det ligger nu i diskhon...:rolleyes: nu skiter jag i detta - gonatt. |
haha så jävla gjutet :P
anyways... har suttit och jobbat på en technolåt tills nu... demo finns här om nån vilsen själ är intresserad.
Smekbar - Smygsmek (demo)
blir väl förhoppningsvis faktiskt klar med den här nångång :P |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
haha så jävla gjutet :P
anyways... har suttit och jobbat på en technolåt tills nu... demo finns här om nån vilsen själ är intresserad.
Smekbar - Smygsmek (demo)
blir väl förhoppningsvis faktiskt klar med den här nångång :P |
Ogiltigt syntax fel - Sidan kan inte visas :(
Diggar låtnamnet btw :D |
|
|
| DJ_Laszlo |
Det låter jävligt bra fram tills det där "hee hee" :D. Därefter börjar det kännas utnött...personligen skulle jag efteråt lagt på någon fetare baslinje som drar igång låten på riktigt....men som sagt, den börjar förbaskat bra - du har fått med lite Picotto-liknande percussions också vilket jag gillar :). Fortsätt så...;) |
|
|
| bAbYfuNk |
| inget att gora....4pm och inte trott:eek:, nagon som har nagotkul tips har online???:) |
|
|
| x-dream |
Ja du vad gör man fortfarande uppe en tid på dygnet som denna...
Nu är de nog dax att falla in i koma å vakna framåt 1830 nyheterna imorgon :D :D |
|
|
| GyLLe |
nu ska jag gå å sova.. ahhhh skönt efter en hård natts stödmatande av 2st siames kattungar....
*ZzZzZzZzZ* |
|
|
| lonne |
| befinner mif faktiskt på jobbet.trött som fan dock! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| GOOOOOOOOOEMÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN! :toothless |
|
|
| GyLLe |
fan de är ju inte sååå sent iaf...
jag har iaf fall plöjt igenom AMS.se alla platsannonser....
snälla, kan någon fixa ett jobb till mej!!!! |
|
|
| U121 |
mm, sure, bara jag får pengarna så ere lugnt :P
och BTW, jag är uppe, och kommer stanna uppe för jag är på COD-games i Norrtälje, om någon annan är det så för fasen, hör av er :) sitter på D |
|
|
|
|