return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 40)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Fan e hur pigg som helst... kan inte somna :eek:

Somnade tidigare ikväll på soffan framför TVn så där har vi säkert förklaringen...

Har testat sömnhjälp tom., laddade hem "How to lose a guy in 10 days"
Sånna komedi kärleksrullar brukar få mig att somna bumms men icke NU :wtf:

Go´natt eller go´morron :eek:

[edit] Pilla föresten ihop en animerad bild tidigare inatt med material från Midway... *raslös*

Glorie
ja hade kunnat skriva i den här tråden om ja hade haft datorn på ;) men de hade ja ju inte i går natt :p :p
saken var ju den att ja la mig runt ett.. å kunde inte somna... till slut blev ja helt galen i sängen.. så ja klev upp klockan tre.. och diskade och städade.. å så la ja mig klockan halv fem :D å somnade då ;) sen var ja skittrött på morgonen.. (haha suits me) men ja orka iaf. upp innan ja skulle iväg och jobba klockan ett :)

ja brukar fan aldrig ha sömnproblem... men igår var hopplöst alltså.. Nån som har nåt hemligt trick på va man kan göra??? vill inte räkna nå sat*ns får :D
Xo|oX
quote:
Originally posted by cviper
Hela kalaset gick på runt 1100 sek.

WOOT! kortaste studentkalaset i värlfshistorien :p :p :p :p :p :p :p
lonne
quote:
Originally posted by Glorie
ja hade kunnat skriva i den här tråden om ja hade haft datorn på ;) men de hade ja ju inte i går natt :p :p
saken var ju den att ja la mig runt ett.. å kunde inte somna... till slut blev ja helt galen i sängen.. så ja klev upp klockan tre.. och diskade och städade.. å så la ja mig klockan halv fem :D å somnade då ;) sen var ja skittrött på morgonen.. (haha suits me) men ja orka iaf. upp innan ja skulle iväg och jobba klockan ett :)

ja brukar fan aldrig ha sömnproblem... men igår var hopplöst alltså.. Nån som har nåt hemligt trick på va man kan göra??? vill inte räkna nå sat*ns får :D

Jag har grova sömnproblem tidvis, men det är ofta relaterat till hur
min vardag ser ut. Jag har provat de flesta tänkbara metoder och
märkt att fysisk aktivitet ger bäst resultat! Ta förslagsvis en
långpromenad i rask takt, styrketräna, spela badminton eller vad
du nu föredrar. När du kommer hem är du med stor sannolikhet hungrig !
Ät mycket o nyttigt vilket kommer resultera i trötthet speciellt när matsmältningsprocessen tar fart,
men undvik sötsaker. Annars kanske det går bra med att läsa
en bok, titta på tv lr något liknande. Prova inte naturläkemedel
som örtte lr andra preparat i tablett form..det är skit ! Hoppas
du får bättre dygnsrytm, om inte besök en läkare. :-)
mindshooter
Zzzzzzzzz
MiB
tvungen o vända på dygnet lite så man orkar med lördagen =) woho.. fyller år.. haha som om man vill göra det mer =)) bleh..men stort party blir iaf =)))

presenterna kan skickas till hehe.. näävars.. :eek:
AC.
Sitter med en liten påse fylld med Zopiclone 7,5mg framför mig om någon är intreserad ;)

Varför jag fortfarande är uppe? Föredrar nattens tystnad och dess ensamhet.
SWE_TRANCE
har suttit å spelat cs sedan kl 19.00 :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop:
Ska sova nu tänkte jag ;)
Är det någon mer sweTA som lirar cs tro??

GNIGHT!!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
har suttit å spelat cs sedan kl 19.00 :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop:
Ska sova nu tänkte jag ;)
Är det någon mer sweTA som lirar cs tro??

GNIGHT!!

Inte jag men jag har nog inte nämt att jag gjorde en video åt en ny startad liga med ett spel system lik tex. Allsvenskan. Blev kontaktat genom kontakter kan man säga efter att dom hade sett ett par videos jag gjort (brorsan känner en av dom) och blev ombedd att göra denna intro film för deras kick-off för siten och starten för ligan.
På kick-offen satt det ca. 100-120 personer, då världs eliten inom CS för att höra om detta spelsystem och dess regler osv. osv osv. Och först av allt skulle dom visa introduktions filmen som då jag gjort... :) Var kul men kändes knas att göra en video om dataspel.. .inte helt mitt område så att säga med dom blev jäkligt nöjda.

www.SEL.nu är adressen till dom. Till en början blev dom sponsrade av Samsung med 500´000 kronor som mestadels gick till prispengar för dom klaner som var med och spelade.

På ett par dagar hade videon blivit nerladdad ca. 2500 gånger... nu e de uppe i 3600 typ

Ta hem den från denna adress...
http://www.fegis.nu/?id=6&D=78
Tyvärr har dom inte gett nåt cred till mig på sidan + att jag fick aldrig dom pengar jag var utlovad så jag la ner samarbetet...
Jag vill göra min grej då hellre
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Inte jag men jag har nog inte nämt att jag gjorde en video åt en ny startad liga med ett spel system lik tex. Allsvenskan. Blev kontaktat genom kontakter kan man säga efter att dom hade sett ett par videos jag gjort (brorsan känner en av dom) och blev ombedd att göra denna intro film för deras kick-off för siten och starten för ligan.
På kick-offen satt det ca. 100-120 personer, då världs eliten inom CS för att höra om detta spelsystem och dess regler osv. osv osv. Och först av allt skulle dom visa introduktions filmen som då jag gjort... :) Var kul men kändes knas att göra en video om dataspel.. .inte helt mitt område så att säga med dom blev jäkligt nöjda.

www.SEL.nu är adressen till dom. Till en början blev dom sponsrade av Samsung med 500´000 kronor som mestadels gick till prispengar för dom klaner som var med och spelade.

På ett par dagar hade videon blivit nerladdad ca. 2500 gånger... nu e de uppe i 3600 typ

Ta hem den från denna adress...
http://www.fegis.nu/?id=6&D=78
Tyvärr har dom inte gett nåt cred till mig på sidan + att jag fick aldrig dom pengar jag var utlovad så jag la ner samarbetet...
Jag vill göra min grej då hellre

Låter riktigt tufft steve! :)
Men jävligt dålig stil att du inte fick cred och dina cash :whip: :whip: :mad:
Tycker att det är riktigt pinsamt när folk beteer sig på det viset, tro fan att man måste få betalt!!! Vad hade dom sagt om du inte gjort videon efter att du fått betalt???!!

lonne
Kollat på film o tankat massa musik, men det är ingen vettig ursäkt.

zzzzzzz......
ScuL
för att det e SEMESTERrrrr :crazy: :crazy: :crazy:

men jag ska faktiskt försöka att sova nu :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 
Privacy Statement