|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| ...det är meningen att jag ska plugga... |
|
|
| Brander |
Skönt att veta att andra funkar på samma sätt...
Började nästan bli orolig att det bara var jag ;)
Sitter uppe varenda natt och lyssnar på musik och spanar runt på nätet efter nya tecken på intelligent liv...
Onsdag i dag och jag har fortfarande inte repat mig efter helgen.
Kanske inte så konstigt, det här var den sjukaste helgen på länge.
Fredagen började lugnt med middag hos chefen, inga problem eller hur?'
Tills vi får för oss att åka ner på stan och hämta lite folk från krogen och börja festa...
Idén är bra, men det hela slutar med att tre av kompisarna blir jagade av polisen i 260 genom hela stan och till slut kraschar i ett vägräcke efter ca en halv timmes jakt... GETAWAY in Västerås..! :)
Lugnt, igen skadade sig... så på lördagen är det krogen och sen efterfest hemma hos nån snubbe... och hans ormar..!
4,5 meter pyton på badrumsgolvet..! OK... jag pissar ute tror jag..!
Skönt att skallerormen var inlåst iaf :)
På söndag kommer vi på att en av tjejerna som är där måste åka hem samma dag... och tåg är ju så tråkigt... så på kvällen sätter vi oss i bilen och kör hem henne... TILL GÖTEBORG!!! Sträck körde 100 mil dit och hem... Var hemma vid 6 måndag morgon och då var det bara att gå till jobbet... Men kul hade vi, som f*n..!
Får se vad man hittar på nästa helg för att toppa det här ;)
Brander ~ Kommer dö vid mycket ung ålder om han fortsätter så här... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Brander
Brander ~ Kommer dö vid mycket ung ålder om han fortsätter så här... |
min mamma tror jag kommer bli förtids pensioner vid 25 så jag antar att döden inte e så långt efter det... hehehehe |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
Varför e jag uppe?
De kan ja tala om för dej!
www.multipoker.com
Svårt å slita sej, JÄVLIGT svårt! Nu e ja fast! :whip:
:tongue2 |
fan då.. va ju tvungen att testa lite och blev ju ganska så fast själv.. hehe :)
vi borde ta och starta ett SWETA bord :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan de e de där jävla spelet Halo som har hållit mig uppe :whip: grrr... ska man upp snart å jobba :eyespop: |
|
|
| dbl |
e för kåt för att kunna somna... hehehehe :p
ne, men vet inte... borde sova.. ska nog lägga mig nu fastän jag inte e speciellt trött |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by dbl
fan då.. va ju tvungen att testa lite och blev ju ganska så fast själv.. hehe :)
vi borde ta och starta ett SWETA bord :) |
Spelar du med riktiga pengar?
Spelar nu mera på partypoker.com
Samma sida, multipoker är bara som en skin.
Satt och körde en turnering nyss när servern krashade... :whip: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
Spelar du med riktiga pengar?
Spelar nu mera på partypoker.com
Samma sida, multipoker är bara som en skin.
Satt och körde en turnering nyss när servern krashade... :whip: |
neee.. har inga riktiga pengar att spela för ens :(
gör du det eller? |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by dbl
neee.. har inga riktiga pengar att spela för ens :(
gör du det eller? |
Aha ok, va synd :/
Jo ja spelar på dom riktiga borden. Skit kul ere också, fast de har vart lite dött senaste veckan. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by robstar
Aha ok, va synd :/
Jo ja spelar på dom riktiga borden. Skit kul ere också, fast de har vart lite dött senaste veckan. |
fan va grymt.. så då e du säkert rik nu så att du kan bjuda alla SWETA (iallafall vi "oldies" :)) på en resa till holland o nån grym fest :)
skiiit bra :p :tongue2 |
|
|
| SWE_TRANCE |
Mycket newbies-trådar uppe...
synd, själv ska jag upp å jobba om 4h...inte så mkt, jag vet..
Men när man är dragen som ett stolpskottt så...
Sova "gått" med er..sweTA's!!!! |
|
|
| reveal |
navigerade just hit mig med hjälp av länkarkivet för att skriva nåt i stil med "jag är sjukt pigg till synes utan anledning och stannar därför uppe"
rätt många online faktiskt, för att vara halv 3 en torsdagnatt |
|
|
|
|