|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| Scintilla |
Klockan är 05:27 en helt vanlig vardag, jag har INTE varit på fest eller nåt sånt (för de som varit på JooF ikväll är säkert vakna). Jag är bara vaken. Och det lär dröja en stund till innan jag går och lägger mig.
Det är ljust ute.
Jag börjar fundera på om det är nån mening alls att sova?
Hm.
Det här är faktiskt kul.
Jag är inte ens trött.
Å just det - ontopic - Varför? Har pratat med en vän på icq sen 12-01-tiden nåt :)
Edit: hehe såg att X-dream inte hade gått och lagt sig klockan 12:30 eller var det var så där faller jag genast i skymundan :rolleyes: :)
Edit 2: jag kom faktiskt inte i säng förrän halv tolv sen :) det var rätt sent tyckte jag...
|
|
|
| EsseT |
| Hmm Scintilla :) hur mår du?? HEHE iofs jag ska inte säga någonting var uppe till kl 3 inatt Tycker det är så vackert på nattenn det är något magiskt med sommarnätter :) *hoppa omkirng* när jag väl somnade så gjorde jag det direkt =) Vaknade sen o kom försent till ett ställe hehe iofs ingen kolla det är en såndär jobbskola ingen bryr sig bara man anmäler sig varje dag hehe =) |
|
|
| Can |
| klockan är 10.14 och jag har inte gått å lagt mig än......:nervous: |
|
|
| EsseT |
| quote: | Originally posted by Can
klockan är 10.14 och jag har inte gått å lagt mig än......:nervous: |
Ojoj vad gör du? jobbar du eller kan bara inte sova...
Jag tror jag ska skriva en liten sak om sömnbrist o varför man har det :) Har lite på lager =) |
|
|
| Can |
| shoot! varför kan jag inte sova? ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Can
shoot! varför kan jag inte sova? ;) |
hmm.. därför att du är en tokig cäään som sitter uppe och gör musik? :) |
|
|
| jofawe |
där slog du huvudet på spiken :)
igår var jag uppe till 5 ... suck.
men ikväll blir det bättring, ska upp å med flyget kl 8.40 på morgonen... :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag måste fråga... med hjälp av vilken sorts annordning hissade dom upp bilen för att spränga den i luften ?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=171199
:toothless Jajaja... inte så kul men jag kan inte sova, har ju dansat till Marco V i flera timmar nu och så ska jag strax upp å jobba :eyespop: |
|
|
| InoX |
| klart man e uppe när tjejjen har gått å lagt sig å man kan ha lite quality time me datorn :eyespop: :crazy: :eyes: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag måste fråga... med hjälp av vilken sorts annordning hissade dom upp bilen för att spränga den i luften ?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=171199
:toothless Jajaja... inte så kul men jag kan inte sova, har ju dansat till Marco V i flera timmar nu och så ska jag strax upp å jobba :eyespop: |
hm vet inte ens om det är en vanlig uttryck på svenska men här funkar det :)
'att spränga nåt i luften' :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
hm vet inte ens om det är en vanlig uttryck på svenska men här funkar det :)
'att spränga nåt i luften' :p | Jo och det är därför dodm skrev så här också... bara det att de låter egentligen lite knäppt... |
|
|
| Snakebyte |
| När jag åkte genom tyskland från amsterdam så hade det varit nån explosion i belgien. Då tyckte jag att jag hörde nåt på radion i stil med ´Luftgeflüg' eller nåt, och det låter som om nåt flög i luften. |
|
|
|
|