|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| biznology |
| quote: | Originally posted by reveal
tror jag har alla versioner av alla silverbluelåtar... (för det finns väl bara "do you know" och "step back" ?) |
jag tror fortfarande att syntone mix är den bästa...många manniskorna inte tror fast...late/ Step Back |
|
|
| SWE_TRANCE |
åhh, Silverblue sitter aldrig fel såhär dags... ;)
Har lirat fet onlineradio mellan 22.00-01.00
Och där fick jag inte iaf EN Silverblue låt! |
|
|
| reveal |
| har kollat på varantv, de är skitballa ju :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
jao, här sitter man på jobbet fortfarande å lyssnar på Johan Gielen - Live @ Trance Energy - 2002...
Då är det faktiskt helt OK att jobba... ;) |
|
|
| reveal |
| som vanligt sjukt omöjligt att sluta lyssna... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
som vanligt sjukt omöjligt att sluta lyssna... |
Man vet att om man går och lägger sig så kommer man att ligga och tänka på hur mycket man vill höra den där låten en sista gång....arghhh! |
|
|
| King of Clubs |
| Jag brukar lösa det problemet genom att sätta på en skiva när jag lägger mej och sen somna till den.. Bästa sömnmedlet som finns :) Helst så ska det ju vara en hyfsat lugn skiva. Favoriterna är Paul Van Dyk - Out There and Back och första skivan på Politics of Dancing :) |
|
|
| x-dream |
Klockan är ju bara 0110 men just nu lyssnar jag på radio
23h00 CULTURE DANCE
LIVE @ FORUM DE SAVIGNY
avec Vespa 63, Dj Spoke, Scot Project, Tatana, Angie Dee.
Just nu är det Scot Project som lirar.....
Lyssna är... http://www.radioframboise.ch/#
Klicka på radio uppe i höger hörn.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kom just hem från jobbet....
Nej inte för att jobba men för att använda våra grymma datorer vi har där för att lätt kunna jobba med redigering av min Åre film....
Kul men tids krävande
Natt... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan jag kommer nog aldrig att somna efter att ha sett "Ur Dream Grl" s sigh.
Jag kolla runt lite och hamna på denna thread, och fick syn på sighen i fråga...
Fan så osmaklig bild denna person har som sigh:whip: |
|
|
|
|