|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| x-dream |
| Tänkte ju kolla lite på OS invigningen....Och den har ju redan börjat.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja så va man hemma då.
TVne pajj
satan.
Jag måste ju ha nåt så jag kan se OS........ |
|
|
| reveal |
*kollar på OS*
sverige ska fan vinna hockeyn alltså, det hade varit såå skönt... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
*kollar på OS*
sverige ska fan vinna hockeyn alltså, det hade varit såå skönt... |
Det skulle ju inte vara helt fel om dom skulle lyckas med detta... |
|
|
| reveal |
| lyssnar på setet DJ_Irish_and_DJ_Nyman-Live_at_AmnesiA_(Sweden)_2001-09-15.mp3 , lär ju ta ett tag innan jag lägger mig :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
lyssnar på setet DJ_Irish_and_DJ_Nyman-Live_at_AmnesiA_(Sweden)_2001-09-15.mp3 , lär ju ta ett tag innan jag lägger mig :) |
Jag får ju ta å lyssna på den imorgon efter du har laddat upp den..
Tackar....
Starta precis lyssna på denna...
01-cosmic_gate_-_live_at_rpr_maximal-cable_02-01-2002-mim
:D :D :D :D
Inte helt fel med lite Cosmic innan man lägger sig... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja varför fan ligger man inte till sängs än ???
Var ju en schysst fest men......
Nä nu ska jag decka....
Ses.... |
|
|
| x-dream |
Håller med dig Steve...
Dax att krypa till kojs.... |
|
|
| Gaby |
| Nu är man hemma halvlullig efter en hel konstig kväll...jag har haft jävligt roligt ! :D natti natti ;) |
|
|
| reveal |
| äh fan jag är fast i träsket, svårt att sluta lyssna nu ;) |
|
|
| Gaby |
| För att en viss person ringde 03:45 och väckte mig med "Vad gör du?" sen dess har jag inte kunnat somna om...:( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag är fortfarande uppe för klockan bara är 10.43 typ. Men igår var jag uppe till 3 och det hade ju sina förklaringar....
Detta är bara lite utfyllnad för allt förlorat... :) |
|
|
|
|