|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| Powell |
| Är sjuk så det gååår inte att sova!, hade inte tänkt att gå i skolan imorgon ändå, så man kan sova lite länge :) |
|
|
| Amnezia |
hmm..nu har man suttit å itne gjort nått i flera timmar typ...
snart läst igenom varenda artikel från flera månader tillbaka på aftonbladet å lyssnar på calle torsten essential på id-t radin..
3 hela mter till sängen..puh:p :p
3 dar kvar nu woaha!!!!!":cool: :crazy: |
|
|
| lonne |
| Jag är så gott som klarvaken och kl är snart 03:00. :rolleyes: |
|
|
| SilverX |
| jag sitter i skolan... klockan är 10.10 men jag e så jääääävla trött :D |
|
|
| M1cro5lave |
*gäsp*
Vet inte vad jag ska göra, lika bra att lägga sig? inte trött en gång ens :D |
|
|
| Smekbar |
| har alltså precis kommmit hem från sthlm och kryssningen... (7 timmar på tåg)... nu ska jag sova ordetligt :) mums |
|
|
| bAbYfuNk |
om jag forstot det ratt so skriver man har om man inte kan sova...:)
3am nu och ska up om 4 timar...:tongue3 mondays...grroarr:whip: :p |
|
|
| Amnezia |
varför har jag gått upp REDAN???:whip: :whip: här sitter man illegalt tidiga 9 framför en dator bara för arbetsförmedlingen tvingat hit en....man får itne göra nått bara sitta här å surfa typ...kan lika gärna vara hemma å sova till 11 å sen surfa hemma:p:p
borde stämma nån för detta:whip: :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Amnezia
varför har jag gått upp REDAN???:whip: :whip: här sitter man illegalt tidiga 9 framför en dator bara för arbetsförmedlingen tvingat hit en....man får itne göra nått bara sitta här å surfa typ...kan lika gärna vara hemma å sova till 11 å sen surfa hemma:p:p
borde stämma nån för detta:whip: :p |
hahahaha... gör du också sånt... måste vara där kl9 på tisdagar och torsdagar.. eller riktigare sagt prick 9 på tisdagar och nån gång mellan 9 o 12 på torsdagar...
heeel jobbigt, speciellt för något jag kan göra hemma... visserligen e det ganska bra ändå för jag hade la "glömt" av det här hemma.. :p |
|
|
| Amnezia |
lol ahh jag e inte ensam..:toocool:
fn bara 2 ggr i veckan??? måste va där alla dar..men brukar komma på nån ursäkt då ådå:p:p:p
dock ere nog det mest onödiga nån nånsin kommit på...bara gjort nått vettigt första dan...hänger här å å spelar spel på shockplay retserande tid:rolleyes: såå tråkigt..:mad: |
|
|
| dbl |
varje dag... herrejävlar... tycker 2 dagar nästan e för mycket.. hahahaha
jag e typ där nån halv timme o söker jobb, sen läser jag tidningen i nån halvtimme o sen drar jag typ... ibland iallafall.. senast satt jag där mellan 9 o 12.. men då satt jag o polarns syrra som också e där o fikade ett tag.. hehe :) |
|
|
| St_Andrew |
| är iof enbart rätt, nått måste ni ju göra för att få era dyra bidrag... tycker dom borde begära ännu mer :D |
|
|
|
|