|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| King of Clubs |
Den här tråden får aldrig dö.
Jag kan inte sova, därför är jag vaken.. hmm... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Den här tråden får aldrig dö.
Jag kan inte sova, därför är jag vaken.. hmm... |
Som vanligt är du alltid vaken sent....Man skulle ju kunna tro att du är en vampyr eller något i den stilen...:D :D :D :D :D |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by reveal
jo för att jag kan inte sluta lyssna på musiken... så fort en är slut så måste jag bara höra en till... "oj den låten måste jag höra" osv
nån som har som har samma "problem" ? ;) |
Minst 20 timmar om dygnet 365 dar om året.....tyyyyp.......
blir å bara sitta å lyssna igenom arkviet utan att göra nå mer alls...
e det bäästa som finns det häär;) ;) ;)
//Nezia |
|
|
| x-dream |
| Här var det lugnt inatt....Inte en enda av er ute.... |
|
|
| reveal |
| jodå, jag har varit ute =)))))) men nu när jag kome hem: fortsatte att lyssna op B&Js nya skiva... den är helt extremt bra |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by x-dream
Som vanligt är du alltid vaken sent....Man skulle ju kunna tro att du är en vampyr eller något i den stilen...:D :D :D :D :D |
Hehe... Vampyr javisst... och jag älskar Operation Blade :D
Zzzzzzzz......... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Hehe... Vampyr javisst... och jag älskar Operation Blade :D
Zzzzzzzz......... |
:D :D :D :D Helt okej den filmen.....Då hade jag rätt allså du tillhör den lilla skara av vampyrer :D :D :D |
|
|
| King of Clubs |
Hehe... jag gav mej på att skämta lite. Syftade på låten och mindshooters sig.... :)
Men.. filmen är väl helt okej. |
|
|
| mindshooter |
Hehe ja det är min lilla vampyr teori.....
Såg 2:an häromveckan...lika sunkig musik där....fast denna ggn är Oakenfold och BT med på soundtracket...hoppas att det inte var någon av deras låtar som kördes i filmen :p |
|
|
| reveal |
| försöker lära mig html... och lyssnar på feta låtar såklart |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Uppe sent igen... sånt som händer :p |
|
|
| Ravesquad |
För jag fyller 25!!!!!!!!
GRATTIS ! ! ! |
|
|
|
|