|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| jag BORDE ha sovit, hade tenta idag... varför är det alltid så att man inte kan somna när man måste sova, och när man inte vill sova alls, då är man trött... |
|
|
| x-dream |
| Damn inte en enda av er uppe inatt....hmm strange..... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Är inte uppe sent än men nog fan ska jag bli det. Nu drar jag å ölar på fest :D Sen ska jag klubba på stan
ses... på stan/Patricia |
|
|
| Aendy |
| En till som skaffat dynamisk sig. eller det är bara en webkamera bild? |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
ses... på stan/Patricia |
Är det schysst där? Har aldrig varit.. men har hört att dom lirar schysst musik.. |
|
|
| Ravesquad |
| väntar på matchen:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan, så var man hemma igen.
Blev en del, men fan va kul jag hade.
Slutade i Vilda Väsby ändå, nära hem iaf.
Goda nyheten var ju att en blondin jag träffat ska till samma semester ort som jag i sommar, samma tid och ett ex KK = kan bli inressant :D
Man lever bara en gång, lev livet nu. Ett hett tipps från mig.
Nu ska jag sova....ZZZZzzzzz......zzzzZZZzzzz....zz *gäsp*
ses... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja ha, så var man uppe sent igen. Börkjar klockan 8 imorn på jobbet inne i stan. Så här e de ibland när man festar på helgen och vänder på dygnet.
:p
Nu ska jag surfa så jag blir skita trött
ses... |
|
|
| dbl |
Varför är jag fortfarande uppe?
För att jag e i skolan och klockan bara e 16.20 |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
Varför är jag fortfarande uppe?
För att jag e i skolan och klockan bara e 16.20 |
lol :p synnerligen ett orginellt inlägg :) själv har jag jobbat på ett projekt tills nu... borde ta och sova lite |
|
|
| SteveTranz4ever |
Glömde lägga posta i natt / i morse. Var uppe till 6.20
Har en till HD ny på 40gig så man kommer in mycket bättre hubbar på direct connect, har laddat hem så mycke nya musik videos till väldigt sent / tidigt. 68 närmare bestämt. Hita en snubbe jag ladda mot som också hade BBB i närheten så det gick alltid snabbare än 600 kbps. Skönt när bara en mucik video bara tar ca. 1 minut
ps. detta är inget jävla skryt, är bara glad att det gick så bra ds. |
|
|
| reveal |
för att jag varit ute och lirat med andens brossa :)
fan, nu har 3 tjejkompisar dratt utomlands... inte bra alltså :) hoppas på att de återvänder snarast :) |
|
|
|
|