|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| miZ PicCi |
| ehhm...sover alla?:tongue2 :wtf: ensammt här:nervous: |
|
|
| X-scream |
nejdå, jag e här :crazy:
även om jag -borde- försöka vända tillbaka dygnet, men allt innan 5 e ok :rolleyes: |
|
|
| jeremy1984 |
Precis spelat in min mix till TC DJ contest-grejen o kollat lite South Park..så än sover jag inte :)
Har snytit upp en halv toarulle bara idag..om nån är intresserad :rolleyes:
EDIT: Kl.06.35: Kan inte andas och därmed inte sova ;( |
|
|
| X-scream |
asså, inte bara jag som e sjuk...
Spela in DJ-set klockan 5 på natten :D
låg volym eller schyssta grannar ? ;) |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by X-scream
asså, inte bara jag som e sjuk...
Spela in DJ-set klockan 5 på natten :D
låg volym eller schyssta grannar ? ;) |
Tydligen inte =/ ..
Haha, körde bara i lurarna :) Plågar mina grannar tillräckligt på dagarna :p |
|
|
| jeremy1984 |
Nee, nu får det bli ordning på dygnsrytmen.. skippar sovandet denna natten så jag är riktigt trött imorn kväll :p
Bara jag inte däckar mitt på dagen ...:rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Nee, nu får det bli ordning på dygnsrytmen.. skippar sovandet denna natten så jag är riktigt trött imorn kväll :p
Bara jag inte däckar mitt på dagen ...:rolleyes: |
haha, skönaste sättet att ta tag i det problemet :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Nee, nu får det bli ordning på dygnsrytmen.. skippar sovandet denna natten så jag är riktigt trött imorn kväll :p
Bara jag inte däckar mitt på dagen ...:rolleyes: | Så gjorde jag efter festen Midway... slutade med att jag somnade sittande vid datorn klockan 15 senare den dagen... då hade jag vart vaken i 32 timmar... |
|
|
| Cloudburst |
| Vart uppe 24 timmar nu. Kom hem nyss och har dansat som en demon hela natten.. Ska lägga mig ikväll så man är riktigt trött, är nämligen inte ett dugg trött nu... ;D |
|
|
| Cloudburst |
| fortfarande vaken och fortfarande inte trött... :nervous: |
|
|
| jeremy1984 |
| Kul att man ska åka till skolan snart.. brukar inte ens ha lagt mig vid den här tiden :( |
|
|
| SWE_TRANCE |
Somnade runt 04.30 inatt, känner mig helskum i kroppen idag :conf:
Vet inte vad det kan bero på men magen är skitskum, precis som när man känner sig orolig ni vet :rolleyes:
Faktorer som på lite sömn, dåliga matvanor och mkt jobb spelar säkert en stor roll i detta. Dags att börja tänka på sin hälsa, man blir ju inte direkt yngre :p |
|
|
|
|