|
varför är jag fortfarande uppe? (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by lonne
Grämer mig över en tjej jag avvisa, vilket jag bittert ångrar. :mad: |
Ja vem fan gör inte detta ibland, eller kanske till och med en man borde men inte har hjärta till att göra detta. Det kan göra även den pömsigaste människa sömnlös. Allt jag vet är att det löser sig in the afterlife!! |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| ja.. då var det bara du å jag kvar här mind.. ska nog sova nu... hare bra att TA:s |
|
|
| St_Andrew |
| gah jag hatar flash. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
gah jag hatar flash. |
Då är vi två! :) |
|
|
| ShyTrance |
| leker lite me photoshop o lyssnar på musik :thepirate |
|
|
| ScuL |
| kan inte sova :whip: :whip: |
|
|
| St_Andrew |
| hehe alla verkar ju vara uppe :p |
|
|
| x-dream |
Snacka om att man vänder på dygnet när man är ledig allså...
Är ju inte trötter för 5 öre... |
|
|
| ScuL |
en timme sen kom vi tillbax från festen i amsterdam..
mina ben och fötter gör ont :)
men jag kan inte sova.. vet inte värför.. jag har varit uppe hela natten (självklart) .. annars måste jag vakna kl13 ändå för att jonas & jenny skulle bli skjutsad tillbax till flygplatsen. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Kan inte sova när jag e såååååå snuvig och har feber.... grrrr |
|
|
| SWE_TRANCE |
sitter å lyssnar igenom ett par ASOT som jag missat...
Är partysugen...
Längtar lite tills imorrn, ska till mamma å få lite gó söndagsstek, fast det é lördag :) |
|
|
|
|